ik zal mezelf ook maar eens voorstellen, heb m'n mini nu al bijna een jaar, welke ik toen heb gekocht met een kapotte versnellingsbak en compleet heb laten reviseren door Ben Gerrits uit Den-bommel(ook forum lid). Dit is perfect gebeurt.
Mocht iemand van jullie ooit nog problemen hebben met een mini of wat anders dan zal ik zeker adviseren om naar Ben toe te gaan! Je wordt hier echt super deskundig geholpen en je ziet dat hij geruime ervaring heeft met mini en bmw

Ik zit ook alwel een jaar op het forum alleen moet het er nu tog maar een keer van komen om mezelf voor te stellen.
Ik ben Joey, woon in oude-tonge heb 3 jaar gewerkt als autoglassmonteur waar ik onderandere natuurlijk sterretjes repareerde, voorruiten vervangde, raamfolie (ramen tinten) aanbracht.
Heb sinds een paar maanden weer een nieuwe baan als autospuiter(wat ik voor autoglassmonteur ook al 3 jaar deed, dus ben constant lekker in de auto's bezig.
in april heb ik besloten om mijn mini maar een opknap beurtje te geven, ik ergerde mezelf aan wat kleine krasjes en dergelijk.
heb hem toen maar besloten een origineel kleurtje te geven van een BMW M3. Dit was een kleur met een matte blanke lak dus weer eens wat anders als normaal haha.
Verder heb ik mijn ramen zelf getint wat ik zelf wel een mooiere uitstraling vind hebben.
hieronder zie je een foto van de mini hoe die nu is.

!

ben verder vast nog wel iets vergeten, zal zonodig nog wel een updateje geven af en toe.
Groetjes Joey