Hoi Martijn welkom bij de club.
Mini ziet er goed uit, zeker met die GP velgen.
een verlagingssetje maakt de de mini nog dikker icm de velgen!
en foto's van de classics zijn ook zeker welkom.
GrJeffrey
Martiepartie
- Martiepartie
- Leerling Mini lid
Bericht
Verlagingssetje heb ik aan gedacht, maar wil eigenlijk niet dieper dan -20mm.
Vind dat niet mooi staan, en wil niet teveel comfort inleveren. Gebruik de mini ook voor lange afstanden, dan is een beetje comfort nog wel lekker
Heb nu al een verlaagde belastingvrije Polo, oude stugge mini's, dan hou ik geen comfortabele auto meer over
Zijn er setjes te krijgen die minder dan 30mm verlagen? Een schroefset is meestal stugger dan een vaste set is mijn ervaring, + dat een goede schroefset veel pieken kost..
Vind dat niet mooi staan, en wil niet teveel comfort inleveren. Gebruik de mini ook voor lange afstanden, dan is een beetje comfort nog wel lekker

Heb nu al een verlaagde belastingvrije Polo, oude stugge mini's, dan hou ik geen comfortabele auto meer over

Zijn er setjes te krijgen die minder dan 30mm verlagen? Een schroefset is meestal stugger dan een vaste set is mijn ervaring, + dat een goede schroefset veel pieken kost..
Mini minded
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
maar als je 2cm wilt. misschien kan 'Coendek' je in de goede richting sturen.
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
eehh welke merken heb je dan gereden. mijn ervaring is echt andersom. komplete set leverd veel meer comfort op de mini.Martiepartie schreef:Zijn er setjes te krijgen die minder dan 30mm verlagen? Een schroefset is meestal stugger dan een vaste set is mijn ervaring, + dat een goede schroefset veel pieken kost..
maar als je 2cm wilt. misschien kan 'Coendek' je in de goede richting sturen.

- Martiepartie
- Leerling Mini lid
Bericht
Even ter verduidelijking;
wat versta je onder een complete set?
Veren + dempers vind ik een complete set, ongeacht of het een schroefset is of een niet verstelbare set.
Kan een setje originele veren laten persen tot -15 of -20 mm, die zijn ws. toch niet progressief. Als er kant&klare veren bestaan die weinig verlagen heeft dat wel mijn voorkeur.
@Ragnar, wat kost een kwaliteitsschroefset (met comfort!) voor een mini? Al snel in de orde van drie nullen? Dat vind ik die paar mm niet waard namelijk
wat versta je onder een complete set?
Veren + dempers vind ik een complete set, ongeacht of het een schroefset is of een niet verstelbare set.
Kan een setje originele veren laten persen tot -15 of -20 mm, die zijn ws. toch niet progressief. Als er kant&klare veren bestaan die weinig verlagen heeft dat wel mijn voorkeur.
@Ragnar, wat kost een kwaliteitsschroefset (met comfort!) voor een mini? Al snel in de orde van drie nullen? Dat vind ik die paar mm niet waard namelijk

Mini minded
- Martiepartie
- Leerling Mini lid
Bericht
De onderdelenjacht begint zijn vruchten af te werpen 
Cooper S (works?) spoiler in Aspen white
Cooper S interieur (+deurpanelen) , zilvergrijs/zwart stoffen bekleding
Gisteren besteld bij Beek:
onderdelen voor een grote beurt (80.000km), o.a. multiriem/vloeistoffen/bougies en een ITG inlegfilter.
Na de beurt wil ik alsnog bij Beek langs voor het chippen, heb het hier telefonisch al met Klaas over gehad. Wil graag naar de 128pk's toe.
Tevens met een forumlid in 'onderhandeling' over de R53 bumperset, in electric blue
, als we het over de prijs eens kunnen worden zou dat wel heel gaaf zijn.

Cooper S (works?) spoiler in Aspen white
Cooper S interieur (+deurpanelen) , zilvergrijs/zwart stoffen bekleding
Gisteren besteld bij Beek:
onderdelen voor een grote beurt (80.000km), o.a. multiriem/vloeistoffen/bougies en een ITG inlegfilter.
Na de beurt wil ik alsnog bij Beek langs voor het chippen, heb het hier telefonisch al met Klaas over gehad. Wil graag naar de 128pk's toe.
Tevens met een forumlid in 'onderhandeling' over de R53 bumperset, in electric blue

Mini minded
- Martiepartie
- Leerling Mini lid
Bericht
Cooper S interieur is gemonteerd. Was een leuk klusje, ik had alleen de bekleding + schuim. De stoelen moesten dus helemaal gedemonteerd worden. Het zit een stuk beter dan de originele stoelen (One), de schuimstukken zijn anders van vorm (dikkere wangen).
De Cooper S spoiler is binnen, nu nog 2 gaatjes boren en nieuwe tape om voor een waterdichte aansluiting te zorgen (of een laagje kit?)
Zal binnenkort eens een serieuze fotoshoot met de auto maken
De Cooper S spoiler is binnen, nu nog 2 gaatjes boren en nieuwe tape om voor een waterdichte aansluiting te zorgen (of een laagje kit?)
Zal binnenkort eens een serieuze fotoshoot met de auto maken

Mini minded
Onze sponsors