Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zojuist vanaf een uur of 11 in mijn nachtdienst bezig geweest tot nu toe met de Multifunctieknoppen in mijn carbon JCW stukjes te plaatsen.
Netjes de rondjes afgeplakt en de ronde knop zwart gespoten, alles afgemeten en overgezet op de carbon stukken, rondje erin gedremeld en de onderzijde vlak gemaakt om daarna de basis van de MF-knoppen weg te dremelen en het carbon eroverheen te plaatsen. Job done, vanavond foto's
Netjes de rondjes afgeplakt en de ronde knop zwart gespoten, alles afgemeten en overgezet op de carbon stukken, rondje erin gedremeld en de onderzijde vlak gemaakt om daarna de basis van de MF-knoppen weg te dremelen en het carbon eroverheen te plaatsen. Job done, vanavond foto's
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
He dude nice job pics men ik móet het zien.
Daveke schreef:Zojuist vanaf een uur of 11 in mijn nachtdienst bezig geweest tot nu toe met de Multifunctieknoppen in mijn carbon JCW stukjes te plaatsen.
He dude nice job pics men ik móet het zien.
burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zojuist de hele zooi ingebouwd, maar geen enkel knopje doet het.
Ik heb alle kabels correct geinstalelerd, dwz de paarse en zwarte aansluiting in de rechts MF unit, en de zwarte in de linkse, de grote in de sleepring en de twee losse die er nog aan de draadboom hangen om bij een automaat te schakelen aan het stuur, hangen netjes weggewerkt in het stuur. Kan het zijn dat ik het moet laten activeren bij de dealer?
Ik heb alle kabels correct geinstalelerd, dwz de paarse en zwarte aansluiting in de rechts MF unit, en de zwarte in de linkse, de grote in de sleepring en de twee losse die er nog aan de draadboom hangen om bij een automaat te schakelen aan het stuur, hangen netjes weggewerkt in het stuur. Kan het zijn dat ik het moet laten activeren bij de dealer?
- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je zou dan toch zeggen dat het zo moet werken , anders bel je de dealer ff toch
Enne pics he'
Lijkt mij niet , zoals ik het zie heb je eigelijk alles gewoon doorverbonden toch ?Daveke schreef:Zojuist de hele zooi ingebouwd, maar geen enkel knopje doet het.
Je zou dan toch zeggen dat het zo moet werken , anders bel je de dealer ff toch
Enne pics he'
MCS 2004
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nou, probleempje gevonden. Ik moest de draadboom van de flippers er ook tussen gezet en Presto: De Cruice Control gaat aan via het aan/uit knopje, maar ik krijg alleen geen snelheid ingesteld, het lijkt wel of het plusje, minnetje en de snelheidsmeter niet functioneren. Anyway, dat is iets voor vanavond, nu eerst wat zaken gaan overspuiten..
Ohja, pics komen vanavond
Ohja, pics komen vanavond
- ScoobyPaul
- Enthousiast

- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
wow vet man!!
Interieur ziet er lekker strak uit!!
En die GP spoiler... pfff hou daar maar over op, wat is dat ding te gek zeg!!!

Interieur ziet er lekker strak uit!!
En die GP spoiler... pfff hou daar maar over op, wat is dat ding te gek zeg!!!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wouzers... Goed bezig!!
Enne waar werk je? Ik wil ook wel een baan waarin je tijdens je dienst lekker kan modden
Enne waar werk je? Ik wil ook wel een baan waarin je tijdens je dienst lekker kan modden
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ah...vandaar het witte jasje wat ik ergens las
Anywees... Goed bezig. Zwarte delen in het carbon staat echt vet!
Anywees... Goed bezig. Zwarte delen in het carbon staat echt vet!
Onze sponsors