17 september: Speedy Mini 3
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Toch maar even aan Fabian vragen of er al tuning op mag dan...anders rij ik straks achter Deniz als laatstefrankie schreef:GreyCooperS schreef:Zet me er maar ovb op dan...

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maaruh kleine kans dat ik op vakantie ben anders ben ik er zeker bij! Bij ons Enschede de grens over dan? Daar kun je wel giga knallen en nog belangrijker de weg is helemaal niet druk!!! Of is er al een plek?
Haha ik wil ook!!!!!!! Mijne is toch niet zo snel...mushrop schreef:Heerlijk ditDeniz schreef:Leuk, ovb ben ik er bij. Ik zal me wel wat inhouden zodat Rob bij kan blijven.![]()
Ik ga jou zo ontzettend het snot voor je ogen rijden meisje!

Maaruh kleine kans dat ik op vakantie ben anders ben ik er zeker bij! Bij ons Enschede de grens over dan? Daar kun je wel giga knallen en nog belangrijker de weg is helemaal niet druk!!! Of is er al een plek?
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hmm maar een half uurtje
of ben ik de enige die dit wat kort vind
Vind het juist leuk om alle mini's even goed te bekijken enz. maar daar heb ik helemaal geen tijd voor als we eerst een half uur gaan knallen
Ben twee keer geweest en hebben het eigenlijk altijd vroeg in de ochtend gedaan en dan heb je daarna nog daglicht om evt. nog even na te ouwehoeren en elkaars ride's te bewonderen.

of ben ik de enige die dit wat kort vind

Vind het juist leuk om alle mini's even goed te bekijken enz. maar daar heb ik helemaal geen tijd voor als we eerst een half uur gaan knallen

Ben twee keer geweest en hebben het eigenlijk altijd vroeg in de ochtend gedaan en dan heb je daarna nog daglicht om evt. nog even na te ouwehoeren en elkaars ride's te bewonderen.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met een half uurtje is de zon misschien onder en begint de schemering, maar zijn wij nog niet klaar hoor! En op de parkplatz is verlichting genoeg, dus kun je ook nog elkaars MINI bekijken en ouwehoeren.speedy schreef:hmm maar een half uurtje![]()
Laatst gewijzigd door frankie op 31 mei 2011, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als het idd maar voor een half uurtje is, kom ik niet het hele land door hoor
Zou een voor of after meet toch wel leuk vinden...

Zou een voor of after meet toch wel leuk vinden...
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 31 mei 2011, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, zal wel meevallen toch? Niet om vervelend te doen, maar heb hier in het topic al een keer gevraagd waar de voorkeur naar uit ging. Daar kwam vrij weinig repsons op behalve dat Woosh graag uitslaapt op zondag

frankie schreef: Heb ik alleen nog een vraag, we kunnen het 's-ochtends vroeg doen, maar ook 's-avonds vlak voor het donker wordt! Donker geeft natuurlijk aan de ene kant een extra risico (en is minder voor foto's), aan de andere kant zorgt het ook voor een meer bijzondere sfeer. Tegen die tijd is de zonsondergang rond 19:45. 's-Avonds wordt het op zaterdag, 's-ochtends op zondag. Waar zou jullie eventuele voorkeur naar uit gaan?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
.......
is ook een gekke tijd helemaal als je van ver moet komen maar achspeedy schreef:ok Frankie ik snap het alik ben de enige die het een gekke tijd vind

burn rubber not your soul

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Misschien kom je wel langs deventer en kom je gewoon bij mij op de koffie
Frankie heeft uiteraard wel de meningen gevaagd en weinig reactie's dus we mogen eigenlijk niet meer zeiken
Haha heb je wel de hele dag de tijd om er te komenfranklyn85 schreef:is ook een gekke tijd helemaal als je van ver moet komen maar achspeedy schreef:ok Frankie ik snap het alik ben de enige die het een gekke tijd vind
.......

Frankie heeft uiteraard wel de meningen gevaagd en weinig reactie's dus we mogen eigenlijk niet meer zeiken

Onze sponsors