08:30 op zondagochtend is ook een gekke tijd als je van ver moet komen......franklyn85 schreef:is ook een gekke tijd helemaal als je van ver moet komen maar ach.......

08:30 op zondagochtend is ook een gekke tijd als je van ver moet komen......franklyn85 schreef:is ook een gekke tijd helemaal als je van ver moet komen maar ach.......
Een bak koffie sla ik nooit af hahaspeedy schreef:Haha heb je wel de hele dag de tijd om er te komenfranklyn85 schreef:is ook een gekke tijd helemaal als je van ver moet komen maar achspeedy schreef:ok Frankie ik snap het alik ben de enige die het een gekke tijd vind
.......
Misschien kom je wel langs deventer en kom je gewoon bij mij op de koffie
![]()
Frankie heeft uiteraard wel de meningen gevaagd en weinig reactie's dus we mogen eigenlijk niet meer zeiken
haha ik wil ook best de 335i ophalen in boskoop, en dan jou ophalen in Vleuten hoor....Woosh! schreef:tja....
anders had ik wel heel vroeg weg gemoeten...
eerst van Utrecht naar Boskoop om die 335i op te halen..
dan naar Hoofddorp om Mark op te pikken
dan door naar het Oosten voor de meet![]()
denk je dat ik m dan mee krijg?mini cabrio schreef:haha ik wil ook best de 335i ophalen in boskoop, en dan jou ophalen in Vleuten hoor....Woosh! schreef:tja....
![]()
nieuwe op t oog?ricktolboom schreef:Ik ben er ook wel bij, weet nog niet met welke auto
als jij t ff lief vraagt aan je pa, vast wel...Woosh! schreef:denk je dat ik m dan mee krijg?mini cabrio schreef:haha ik wil ook best de 335i ophalen in boskoop, en dan jou ophalen in Vleuten hoor....Woosh! schreef:tja....
![]()
Onze sponsors