Die dealers hebben wel uiteen lopende ideeen, klinkt betrouwbaar.
Groet Rimshot
Raam portier
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik had deze problemen ook. Rechterraam ging weleens een paar dagen lang niet meer open of dicht en dan opeens weer wel. Hetzelfde met de linkerdeur. Dit heeft allemaal te maken met de motortjes de ramen en de deurvergrendeling aansturen. Die zijn vervangen en nu is alles weer OK.
Dus dat is het bij jullie ook honderd procent zeker.
Dus dat is het bij jullie ook honderd procent zeker.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- japser87
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
hey ik heb dat probleem ook gehad, al naar de dealer geweest. die had het motertje ook vervangen maar nu heeft die het weer.
Tevens werkt als hij deze kuren heeft het elektrische raam soms helemaal niet. zeer lastig, en geloof dat het ook niet goed voor het raam is als deze vaak te hoog staat en zo tegen de dakstijl aankomt
gr. jasper
Tevens werkt als hij deze kuren heeft het elektrische raam soms helemaal niet. zeer lastig, en geloof dat het ook niet goed voor het raam is als deze vaak te hoog staat en zo tegen de dakstijl aankomt

gr. jasper

- DV
- One wheel wonder
Bericht
Mm, bij mij is het euvel andersom, het bestuurdersraam gaat niet die cm omhoog, als je dan boven de 120km/h komt, of het waait hard, dan lijkt het wel een tocht gat.. Het resetten lijkt niet te werken, of is het zo dat er nog een andere manier is om te resetten. En moet je beide hendels tegelijk omhoog doen, of alleen van het betreffende raam?
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je de procedure zoals omschreven in dit topic hier een paar antwoorden boven al eens geprobeerd met de schakelaartjes 5 seconden naar beneden te drukken ? (precies tegenovergesteld dus als wat bovenin dit topic staat)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- DV
- One wheel wonder
Bericht
hum, dat werkt ook niet.. nah, dat zal dan wel een nieuwe raammotor worden. Nog 1.5maand garantie... alleen doen ze bij problemen altijd of het niks voorsteld, moet ik weer moeite gaan doen, wordt je weer moet van... mwaja, moet toch nog terug, krijg nog een nieuwe wiellager, dan fiksen ze gelijk dat raam maar.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doet je electrische raambediening het wel of ook niet? Zo niet, dan zit het motortje waarschijnlijk vast. Om dit euvel in ieder geval tijdelijk op te lossen kun je midden tussen de tweeter en de onderste speaker een ferme klap met de vuist geven en tegelijkertijd de schakelaar naar beneden....Deze truc kan een paar keer helpen, maar uiteindelijk zal het motortje er definitief mee stoppen.DV schreef:hum, dat werkt ook niet.. nah, dat zal dan wel een nieuwe raammotor worden. Nog 1.5maand garantie... alleen doen ze bij problemen altijd of het niks voorsteld, moet ik weer moeite gaan doen, wordt je weer moet van... mwaja, moet toch nog terug, krijg nog een nieuwe wiellager, dan fiksen ze gelijk dat raam maar.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors