Gespot in Hoenderloo, een (silver) grijze cooper S.
Kenteken 06-ZF-?? met clubsticker.
Je reed vanmiddag 02-06 op de weg tussen ijs van Ko en het muziektentje.
S-je zag er netjes en verzorgd uit, volgens mij met bonnetstriping.
Wie o wie heb ik gezien?
Groet,
Anjo
Silver grijze Cooper
- Senna Da Silva
- Be Mini
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Het is helaas geen S !!!
Het was daar zo druk ik heb ook geen andere Mini zien staan of rijden .
Gr Arjen.
Het was daar zo druk ik heb ook geen andere Mini zien staan of rijden .
Gr Arjen.
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- clubwoman
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik zie het, geen S-je
Mini ziet er strak uit, super netjes.
En inderdaad,het was er f*cking druk,veel fietsers en motorrijders maar het ijs is er erg lekker.
Onze clubman was vanaf de weg niet te zien, stond in een zijstraatje geparkeerd, maar stond zelf aan de kant van de weg mijn ijsje te eten en zag je langs komen.
Ciao, Anjo
Mini ziet er strak uit, super netjes.
En inderdaad,het was er f*cking druk,veel fietsers en motorrijders maar het ijs is er erg lekker.
Onze clubman was vanaf de weg niet te zien, stond in een zijstraatje geparkeerd, maar stond zelf aan de kant van de weg mijn ijsje te eten en zag je langs komen.
Ciao, Anjo
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
zodat ik er langzaam rijdend over heen kan !
Ik hoop dat aankomende week de laatste laag er in komt en dat het niet weer uitgesteld wordt
@ Anjo , Dank je wel heeft ook een tijdje geduurd voor ik hem zo had, ja lekker ijs hebben ze daar he , het was mij ietsje te druk om te stoppen , dan maar een andere keer .
ik woon er ook wat dichter bij !
Groetjes
Nee Charlie de weg is nog steeds niet klaar waarschijnlijk 10 juni !!!, maar er liggen 2 lagen asfalt innepnerd schreef:Arjen@ wegwerkzaamheden in je straat eindelijk klaar, meteen weer genieten van je MINI en ook gespot worden
zodat ik er langzaam rijdend over heen kan !
Ik hoop dat aankomende week de laatste laag er in komt en dat het niet weer uitgesteld wordt

@ Anjo , Dank je wel heeft ook een tijdje geduurd voor ik hem zo had, ja lekker ijs hebben ze daar he , het was mij ietsje te druk om te stoppen , dan maar een andere keer .
ik woon er ook wat dichter bij !

Groetjes

Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
Onze sponsors