Old ride....Audi RS

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2011, 15:40

Ben benieuwd!

Wil wel eens een dikke set aftermarket wielen op een lage CM zien :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2011, 16:10

Gefeliciteerd Toine! Waar heb je 'm gekocht?

Ben benieuwd wat voor wielen er onder komen. En ook een CM hoort op z'n buik!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

05 jun 2011, 16:52

Hou normaal toch wel enorm van OEM opbouw zoveel mogelijk.
Daarom maar eerst 19'' JCW. Vervolgens maar eens denken/kijken naar andere velgen want 20'' moet volgens mij prima gaan.

Heb 2x dark silver gehad en kleur blijft gewoon trekken. Vrij neutraal maar minste last van zichtbare oneffenheden en krasjes vind.
Hoewel ik zwart en donker blauw heel mooi vind toch maar weer gezocht naar kleur die er het meeste op lijkt: royal grey.
Door 2x last gehad te hebben van vogelstront op zwart dak en inbijten hiervan dit keer gekozen voor dak ik zelfde kleur.....misschien dat het dan minder erg is :mrgreen:

@ Rob. Wagen ga ik in D'land halen. Hier geen tot weinig keus op moment. (morgen krabbel zetten......ongezien maar wel bij dealer :roll: )
Regards
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2011, 16:55

Royal grey is echt een superkleur voor de CM. Ben heel benieuwd gozer!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2011, 21:41

Alvast gefeliciteerd 8) 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
speedy
NMC Legend
NMC Legend

05 jun 2011, 22:07

gaaf man ! 2 jaar goed verzorgen en dan door naar mij ;)
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2011, 22:34

smartie schreef:Hou normaal toch wel enorm van OEM opbouw zoveel mogelijk.
Daarom maar eerst 19'' JCW. Vervolgens maar eens denken/kijken naar andere velgen want 20'' moet volgens mij prima gaan.

Heb 2x dark silver gehad en kleur blijft gewoon trekken. Vrij neutraal maar minste last van zichtbare oneffenheden en krasjes vind.
Hoewel ik zwart en donker blauw heel mooi vind toch maar weer gezocht naar kleur die er het meeste op lijkt: royal grey.
Door 2x last gehad te hebben van vogelstront op zwart dak en inbijten hiervan dit keer gekozen voor dak ik zelfde kleur.....misschien dat het dan minder erg is :mrgreen:

@ Rob. Wagen ga ik in D'land halen. Hier geen tot weinig keus op moment. (morgen krabbel zetten......ongezien maar wel bij dealer :roll: )
Zonet nog eens achter vader's CM gereden en hij heeft nu met die verlaging of dikke spacers nodig (wielen zitten achter behoorlijk onder camber en komen zo zeker een dikke cm dieper in de wielkassen) of gewoon echt 8,5+ wielen nodig.
20" kan een CM zeker hebben, hoewel 19" al niet slecht is.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2011, 00:10

Heel gaaf, Toine! 8) Ben echt benieuwd, gaat volgens mij superdik worden, zeker als er 20 inch onder gaat komen. 8)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2011, 09:10

Stoer!! 8)

Gefeliciteerd, gaat zo te horen een erg dikke CM worden... :D
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 jun 2011, 09:15

GeoBem007 schreef:
smartie schreef:Hou normaal toch wel enorm van OEM opbouw zoveel mogelijk.

Zonet nog eens achter vader's CM gereden en hij heeft nu met die verlaging of dikke spacers nodig (wielen zitten achter behoorlijk onder camber en komen zo zeker een dikke cm dieper in de wielkassen) of gewoon echt 8,5+ wielen nodig.
20" kan een CM zeker hebben, hoewel 19" al niet slecht is.
Weet je zo wat de specs van de originele velgen zijn? 5x120? ET? Naafgat?
Hebben jullie verlaging met schroefset of veren gedaan?
Regards
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2011, 10:09

Coen is er bij Cobra ook mee bezig geweest.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2011, 11:34

19x7,5 - 5x120, ET52 en naafgat is belachelijk groot. 74mm oid, als mijn Japans goed is :lol:

Wij hebben de verlaging met Cobra-veren, laten de wagen 35mm (achter) en 40mm (achter) zakken.

Schroefsets zijn er nog niet. Ik weet dat MINI Garden in Japan er eentje in ontwikkeling heeft en ik vermoed dat her en der de bekendere veren-magnaten er ook wel mee bezig zijn. Geen idee wanneer er effectief eentje komt.
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 jun 2011, 19:28

Ja heb coen om schroefset gevraagd maar geen reactie. (coen als je dit leest pm even :wink: )
Wil eigenlijk perse schroefset ivm comfort. Hoe doen veren het geobem?
Regards
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2011, 19:34

Daarnet nog een stukje gestuurd met de CM en de veren doen het eigenlijk best nog goed. Harder dan de originele vering zullen ze niet zijn, maar een zachte ride is het zeker niet. Runflat, 19" en de verlaging..

Maar hij rijdt wel een pak smoother en toch ook zachter dan mijn R56. Kan een stukkie beter om met oneffenheden..

En voor die 95€ euro kan je nou niet sukkelen om (tijdelijk) met veren te rijden ;)
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2011, 21:47

Zoals GEoffry al zegt, zijn er niet veel mensen die al een mooe coilset hebben voor de CM. maar voor dat geld en de tijd rij je zeker niet voor gek.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”