Wil wel eens een dikke set aftermarket wielen op een lage CM zien

Zonet nog eens achter vader's CM gereden en hij heeft nu met die verlaging of dikke spacers nodig (wielen zitten achter behoorlijk onder camber en komen zo zeker een dikke cm dieper in de wielkassen) of gewoon echt 8,5+ wielen nodig.smartie schreef:Hou normaal toch wel enorm van OEM opbouw zoveel mogelijk.
Daarom maar eerst 19'' JCW. Vervolgens maar eens denken/kijken naar andere velgen want 20'' moet volgens mij prima gaan.
Heb 2x dark silver gehad en kleur blijft gewoon trekken. Vrij neutraal maar minste last van zichtbare oneffenheden en krasjes vind.
Hoewel ik zwart en donker blauw heel mooi vind toch maar weer gezocht naar kleur die er het meeste op lijkt: royal grey.
Door 2x last gehad te hebben van vogelstront op zwart dak en inbijten hiervan dit keer gekozen voor dak ik zelfde kleur.....misschien dat het dan minder erg is![]()
@ Rob. Wagen ga ik in D'land halen. Hier geen tot weinig keus op moment. (morgen krabbel zetten......ongezien maar wel bij dealer)
Weet je zo wat de specs van de originele velgen zijn? 5x120? ET? Naafgat?GeoBem007 schreef:Zonet nog eens achter vader's CM gereden en hij heeft nu met die verlaging of dikke spacers nodig (wielen zitten achter behoorlijk onder camber en komen zo zeker een dikke cm dieper in de wielkassen) of gewoon echt 8,5+ wielen nodig.smartie schreef:Hou normaal toch wel enorm van OEM opbouw zoveel mogelijk.
Daarom maar eerst 19'' JCW. Vervolgens maar eens denken/kijken naar andere velgen want 20'' moet volgens mij prima gaan.
Heb 2x dark silver gehad en kleur blijft gewoon trekken. Vrij neutraal maar minste last van zichtbare oneffenheden en krasjes vind.
Hoewel ik zwart en donker blauw heel mooi vind toch maar weer gezocht naar kleur die er het meeste op lijkt: royal grey.
Door 2x last gehad te hebben van vogelstront op zwart dak en inbijten hiervan dit keer gekozen voor dak ik zelfde kleur.....misschien dat het dan minder erg is![]()
@ Rob. Wagen ga ik in D'land halen. Hier geen tot weinig keus op moment. (morgen krabbel zetten......ongezien maar wel bij dealer)
20" kan een CM zeker hebben, hoewel 19" al niet slecht is.
Onze sponsors