Kun je indd je tijd goed mee vermaken .... alleen ik moet het afleren om YESSSS! te roepen als ik eindelijk (na tig pogingen) het level heb gehaald... krijg je vreemde gezichten van
Angry birds rio rule
Oh en voor dit weekend de pinkpop app even op mijn samsung gezet.
Altijd handig om te weten wie op welk podium moet optreden en hoe laat.
Ondanks dat ik mn diverse Iphone's en mn MBP met volle tevredenheid gebruik, ben ik over mn Ipad iets minder enthousiast.
Met name ontbreken van flash en het lastig kunnen copy / pasten van linkjes uit bv Photobucket vind ik vervelend tijdens het forummen. En daar heb ik m eigenlijk alleen voor..
Ik denk nu aan de ASUS EEE transformer met android 3.0 honeycomb
Deze klik
Bij media markt voor 399 voor de 16GB en wss 499 voor de 32GB
Heeft helaas geen 3g, zoals mn Ipad, maar voor de rest lijkt het me een mooi apparaat...
Iemand ervaring inmiddels met dit ding, of een suggestie? Ik vind de Samsung tablet ook mooi, maar beetje klein scherm..
Als je trouwens iemand een 16GB Ipad I met toetsenbord dock en extra standaard (aluminium) wil...PM me voor een leuke deal!
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
@GreyCooperS...
Als ik jou was zou ik eerst eens kijken of een andere tablet jouw problemen wel oplost.... Als je namelijk een PC expierence verwacht kom je nog steeds voor verassingen te staan.
Dus.. De winkel in en voelen aan die apparaten !!
Ik denk dat die meneer boven me uit Hilversum heel erg groot gelijk heeft. Eerst naar de winkel om een paar tablets te bekijken en te testen. Misschien is een netbook een betere optie.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Ff vergeten terug te kijken hier. Ik heb bij enkele ships geweest en beetje lopen spelen al.
De Asus lijkt te voldoen aan de wensen. De zijn dus niet meer dan flash ondersteuning en makkelijker en vaker kunnen copy / pasten...
Ik heb een notebook ( MBP ) en die voldoet aan bijna alle wensen.
Alleen forum en photobucket werken niet optimaal vanaf Ipad. Veder erg happy met apple...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Vandaag kreeg ik als tip van een collega om het race spel Asphalt 5 in de Market te halen.
Ik heb even de gratis versie gedownload,en je rijdt de race o.a. in een Laser Blue R56S