Plannen beloven veel goeds!

Hebbie al een paar ploatjes?

Moet je ff in mn pa zijn topic kieken.. Das hetzelfde, alleen staat er geen 'D' mee op de achterkantSven schreef:Gaaf Toine! Jou kennende zal het wel weer een hele leuke en dikke auto worden!
Plannen beloven veel goeds!![]()
Hebbie al een paar ploatjes?
Ben benieuwd naar het dak in wagenkleur!smartie schreef:Ja net goed bekeken Geobem en zal inderdaad wel vergelijkbaar worden. Wel heel dik inderdaad![]()
Diesel was ook wel wat voor mij geweest maar durf de sprong (ongezien en zonder test) niet te nemen.
Enige is dat jullie dak zwart is en ik voor royal grey heb gekozen. Verder zit er een chrome exterieur pakket op waarvoor ik nog vervangende, originele zwarte delen ga bestellen waarschijnlijk.
Donker blauw is prachtig maar na die Audi van mij in donkerblauw liever niet nog een keer. Ben zelf huiverig voor (was)krasjes en in de zon teveel zichtbaar. Je moet zo'n kleur keer op keer blijven polijsten om het in topvorm te houden.GeoBem007 schreef:Ben benieuwd naar het dak in wagenkleur!smartie schreef:Ja net goed bekeken Geobem en zal inderdaad wel vergelijkbaar worden. Wel heel dik inderdaad![]()
Diesel was ook wel wat voor mij geweest maar durf de sprong (ongezien en zonder test) niet te nemen.
Enige is dat jullie dak zwart is en ik voor royal grey heb gekozen. Verder zit er een chrome exterieur pakket op waarvoor ik nog vervangende, originele zwarte delen ga bestellen waarschijnlijk.
Mn pa is stiekem wel fan van het chrome. Heb nog net kunnen verkomen dat de zwart/gepolierde JCW's erop kwamn, maar veel meer ga ik niet kunnen doen
Dat donkerblauw, Cosmic Blue geloof ik, is ook echt absoluut prachtig!
Dick: Hola pola! Ipv de R53?
Onze sponsors