Ik snap niet dat niet meer mensen die M bumper van de coupé monteren... Staat zoooo dik! Vind het zelfs dikker dan de performance bumper
On the wheels, sorry maar vind dat we die wielen al wel gezien hebben ondertussen... Als ik tussen de twee zou moeten kiezen dan toch die lm's, staat altijd dik, maar er zijn zoveel andere dikke wielen...
edit: na bovenstaande foto's te zien ben ik toch van mening veranderd... zwarte ch's zijn dik!
Ik hoef niet de origineelste te zijn Fred, dat laat ik graag aan anderen over. Ik kies graag voor de dingen die ikzelf het mooiste vind. LM's blijven gewoon dikke wielen, en hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor BBS CH's. Helemaal in het zwart.
@Sven: ik laat m'n OEM idee maar even los.. Aan de andere kant heb ik al een M-Technic onderstel, dus ik kan in principe ook alleen verlaginsveren nemen.
@Ivo: ik weet nog niet of ik die dakspoiler mooi vind, ook vind ik blackline (alleen die naam al) achterlichten niet perse mooier op een zwarte 1. Ik denk dat ik voor FL Led achterlichten ga, gewoon de rode. Moet ik wel het e.e.a. aanpassen maar is goed te doen.
Anyhoe; genoeg ideetjes.
Thnx voor jullie input so far!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *