Wel of niet zwaaien naar elkaar?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.

Ik zwaai/flits naar andere MINI's

Altijd!
62
53%
Alleen als ze eerst zwaaien/flitsen.
30
26%
Waarom zou ik?
6
5%
Alleen naar 'waardige' MINI's
18
16%

Totaal aantal stemmen: 116
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2011, 10:14

Ik heb het opgegeven, het enige wat ik zie zijn verbaasde blikken :roll:

Zeker nu met al die lease diesels :|
JorisD
Be Mini
Be Mini

14 jan 2011, 10:19

St.pierre schreef:Ik doe het niet, in onze omgeving rijden er zo ontzettend veel mini's! En het is lastig van voren te zien of het collega clubleden zijn... wie kan er een leuke oplossing verzinnen voor een newminiclub aanduiding aan de voorzijde van de auto ?
Op zich is daar wel een oplossing voor :mrgreen:
[web]http://www.mini2.com/forum/attachment.p ... 1083394583[/web]

En aan de voorkant zie het het er niet aan af inderdaad, als ik iemand met een clubsticker zie, dan zwaai ik wel even, maar die kom ik niet zo vaak tegen...
Afbeelding
St.pierre
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 jan 2011, 10:21

Of je ziet t pas als de auto voorbij is in de spiegel, dan heeft zwaaien weinig zin meer...
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2011, 19:49

Berthil schreef:Toen zwaaide ze niet meer totdat ik haar een keer bij de Appie zag en vertelde dat ik dezelfde ben als van die Blauwe :)

En we zijn allebei boven de veertig dus leeftijd heeft er niks mee te maken :)
Berthil toch :O Je had sjans :lol: Toe, nodig d'r een keer uit voor een bakkie Koffie!

De Blauwe vindt ze iig leuk :wink:
ConnieVP
4 op een rij!
4 op een rij!

15 jan 2011, 15:18

Ik zwaai eigenlijk altijd, zit er al in door de classic mini`s , maar moet wel zeggen dat ze er hier in Limburg nog niet veel van snappen geloof ik, die kunnen je dan met zo`n dom gezicht terug aangapen alsof ze net uit bed komen :oops:
JCW 2015 Rebel Green :mrgreen:
Classic Mini 1984
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Algemeen spotting issue:

09 jun 2011, 09:28

Vroeger had Kinderen voor Kinderen een liedje: Wakker met een wijsje.

Daarin was de volgende regel opgenomen: "Als ik door de stad rijd dan valt het me vaak op, hoe patsiger de wagen, hoe knorriger de kop"

Ik zwaai naar élke Mini waarmee ik oogcontact krijg met de bestuurder. Misschien 1 op de 5 keer krijg ik een enthousiaste reactie, maar meestal zitten ze allemaal chagarijnig te zijn in de auto. WTF is dat? Je rijdt in een Mini! Geniet!

Gisteren, ik kwam uit de jachthaven rijden in Sassenheim. Bij de rotonde kwam er een Chili Red Mini met striping en DL's aanrijden. Ik moest wachten op hem, stak vriendelijk mijn hand op, en kreeg als reactie: niks. Helemaal niks.

Vind ik droevig.

Dat wilde ik even kwijt, bedankt voor het lezen :wink:
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2011, 09:33

Ik kom idd ook veel strakke mensen tegen.. erg jammer :-)
gelukkig ook veel mede mini-rijders die wél ff lachen of iets dergelijks.. maar wel te weinig ;-)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 10:20

er zitten inderdaad veel saaie mensen op de weg... :| :(
naar mini's zwaai ik eigenlijk ook nooit, dit omdat er hier in de buurt HEEL veel rond rijden, en ik vrijwel nooit een reactie terug krijg... er rijd hier in de buurt een dikke JCW cabbie, wij zwaaien wel altijd ff naar elkaar... verder zwaai ik alleen als ik een clublid spot...:P
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 10:27

Zat gister naar een dikke GTA te zwaaien, was ff vergeten dat ik nu een Clubman rijdt :mrgreen: . Macht der gewoonte, laten we het daar maar op houden.....Zwaaide trouwens ook niet terug :s :s
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 12:22

Over het algemeen kom ik hier allemaal hoogmoedige trutjes tegen die strak en arrogant kijken. Je denkt toch niet dat ik daar naar ga zwaaien he? :p
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 12:41

ik zwaai me suf, maar reacties zijn minimaal. Helaas zit de clubsticker op de achterkant dus zien we de leden pas wanneer ze gepasseerd zijn....
Of zoals gisteren: die heeft kinderzitjes (2x) da's geen clublid... Oh jawel!!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 12:46

waarom geen clublid als je kinderzitjes hebt? Ik reed in de JCW en de Clubman ook altijd met kinderzitjes rond...

In het begin zwaaide ik ook regelmatig, maar afgezien van de enorme hoeveelheid MINI's die in de regio rijden en het dus eigenlijk constant moeten zwaaien, kreeg ik nagenoeg nooit een reactie. Dus ik ben er ook maar mee opgehouden...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
St.pierre
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 jun 2011, 12:47

mini cabrio schreef:er zitten inderdaad veel saaie mensen op de weg... :| :(
naar mini's zwaai ik eigenlijk ook nooit, dit omdat er hier in de buurt HEEL veel rond rijden, en ik vrijwel nooit een reactie terug krijg... er rijd hier in de buurt een dikke JCW cabbie, wij zwaaien wel altijd ff naar elkaar... verder zwaai ik alleen als ik een clublid spot...:P
Hier zelfde verhaal (zelfde buurt ook) veelal omhoog gevallen/geschopte vrouwen omgeving Heemstede/Bloemendaal/Aerdenhout.

Ik zwaai wel naar mini's waar een mod op te spotten is, of een dikke uitvoering, die zwaaien meestal wel terug.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 12:56

mushrop schreef:waarom geen clublid als je kinderzitjes hebt? Ik reed in de JCW en de Clubman ook altijd met kinderzitjes rond...

...
Bij mij staat er ook een kinderzitje in.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 13:00

JJJJ schreef:Of zoals gisteren: die heeft kinderzitjes (2x) da's geen clublid... Oh jawel!!
Hahaha dat was echt grappig Jeffrey! Je had die kop moeten zien.... :wink:
Laatst gewijzigd door Peter op 09 jun 2011, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “MINI Spotting”