Wel of niet zwaaien naar elkaar?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.

Ik zwaai/flits naar andere MINI's

Altijd!
62
53%
Alleen als ze eerst zwaaien/flitsen.
30
26%
Waarom zou ik?
6
5%
Alleen naar 'waardige' MINI's
18
16%

Totaal aantal stemmen: 116
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 13:00

frankie schreef:
mushrop schreef:waarom geen clublid als je kinderzitjes hebt? Ik reed in de JCW en de Clubman ook altijd met kinderzitjes rond...

...
Bij mij staat er ook een kinderzitje in.
@Rob, Frank
Gisteren was ik als eerste bij Willem (voor de IVA meet) en toen Mark, franklyn, thomas en Peter aankwamen keken ze wel naar de Mini, maar was de eerste reactie: kinderzitjes: da's geen clublid! Maar toen zagen ze de sticker op de achterkant.
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 13:35

Eerlijk gezegd vind ik het ook jammer dat er niet gezwaaid wordt maar ik heb me daarbij neergelegd. Persoonlijk vind ik de classic Mini-rijders nog het sympathiekst. Die willen nog wel eens flitsen met de lampen en zwaaien.

Persoonlijk vind ik niet dat het iets te maken heeft met wie er achter het stuur zit of die terug zwaait of niet. Idd huisvrouwen, hockey-tutjes en carrière-bitches zwaaien niet maar gozertjes in hun fout gepimpte Mini's ook niet net zoals de verveelde accountmanager die geen Audi heeft gekregen van z'n baas of opa die op z'n oude dag nog hip wilt zijn.
Als ik op vakantie ben in Italië wordt er eerder gezwaaid en aangesproken door allerlei soorten mensen. Er wordt zelfs geflitst en geclaxonneerd in de Gotthardtunnel ... erg leuk. Maar moet je hier komen ... pffff ... heel zelden.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 13:38

Ik heb het heel lang volgehouden om naar alle MINI's te zwaaien, maar de kans op een enthousiaste reactie terug is zo klein dat ik er ook maar mee gestopt ben... De meesten zien helemaal niets en de rest kijkt je aan of je gek bent. :s
Afbeelding
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 jun 2011, 13:41

Ik hoop dat als mijn gele lampjes erin zitten ik wat meer wordt gespot door mede-clubleden. Nu is valt de Mini, mede door de kleur, nog niet zo op.
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2011, 13:50

Nou JJJJ.. jij zwaait ook niet altijd terug. op texel zat je een beetje glazig voor je uit te kijken. :klap :mrgreen: En ja ik reed met de familie in de clubber. en met sticker.. :lol: zat volgens mij zelfs op het zelfde parc..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 13:51

@ JJJJ ... Stoer van je dat je dat typt :icon_top:

Club-leden zullen eerder zwaaien dan niet club-leden ongeacht wat ze zijn in het dagelijks leven, een Mini met of zonder mods of in dit geval wel of geen kinderzitjes :wink:
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2011, 14:08

Maar wat dan weer wel grappig is..
Ik sta bijna elke dag bij Nijemgen centraal op mn vreindin te wachten.. als t mooi weer is en ik de ramen en t dakje open heb wordt ik 9 van de 10 wel aangesproken dat ik een leuke auto heb :mrgreen: dat telt ook als zwaaien :P
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 14:24

8) en ja helemaal waar, die ervaring heb ik ook als ik ergens sta te wachten of ben de auto aan het wassen etc. :wink:

Scholieren ... uhm ja even vergeten ... die willen nog wel eens zwaaien. Mini is erg populair bij de schoolgaande jeugd.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2011, 14:26

Door - waarom staat je/was je de mini bij een school. :lol:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 14:44

Ik heb twee pubers thuis, 15 en 17, en Mini schijnt helemaal 8) te zijn.
Maar goed dat ik dat weet want dat verklaart de starende blikken en af en toe een tienerhand die opsteekt.
Ik was even een categorie vergeten die wel wilt zwaaien :wink: Geen idee hoe het in de randstad is maar hier fietsen ze in groepjes; je ziet ze kijken, wijzen en ja soms ook zwaaien.

Verder begrijp je niet helemaal :?
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 20:55

Wij werden laatst verrast door een Cooper Cabrio die bij Wierden de A35 af kwam rijden. Wij reden er net op. Fantastisch weer dus allebei het dak open en er werd flink gezwaaid. Zag het zelf bijna net te laat.

Meestal in mijn leasebak onderweg en dan wil ik altijd even bij de Mini's naar binnen kijken. Maar ja, dan denken ze helemaal wat een rare gozer. Er staat zelfs ergens een toppic waar gemeld werd dat een ouwe vent in een blauwe Passat naar de auto (bestuurster) zat te loeren. :s Pas als ze de Clubsticker achter op de Passat zien en het is een clublid, dan krijg ik een reactie.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2011, 22:15

Ragnar schreef:Nou JJJJ.. jij zwaait ook niet altijd terug. op texel zat je een beetje glazig voor je uit te kijken. :klap :mrgreen: En ja ik reed met de familie in de clubber. en met sticker.. :lol: zat volgens mij zelfs op het zelfde parc..
Ja, dat klopt!!! kan me nog herinneren dat ik de bestuurder nog wel aankeek, maar was op Texel ook al bezig geweest met zwaaien zonder dat er gereageerd werd, en dan zal je net zien dat wanneer je wel een clublid tegenkom dat je dan niet zwaait en lekker als een oebiedoebie voor je uit zit te staren. :mrgreen: ! ( maar is dus helemaal in de trend van dit onderwerp. )
Wij zaten in Cocksdorp (Landal Sluftervallei) op de camping, zijn daar getrouwd.
Mijn vriendin vrouw :oops: zei net doodleuk dat er idd een Clubbie op het park was..... komt ze nu mee :s
sandderr53
4 op een rij!
4 op een rij!

09 jun 2011, 23:55

Ik zwaai standaard als ik iemand tegemoet rijd! Vandaag nog in Den Haag Zuid een enthousiaste mede mini'er in een r56 PW.

Gisteren in Barendrecht viel het mij wel tegen. Een andere EB met een (ik denk) HB er gelijk achter, weinig reactie helaas.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik standaard redelijk hard rijd. Als ik op de snelweg iemand met 30 kmpu inhaal dan zwaai ik meestal ook niet uitgebreid, dat kan dan ook nog wel is vervelend overkomen.
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 jun 2011, 00:19

Cabrio naar Cabrio zwaait bijna 100% naar elkaar, zeker met de dakjes open :)
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2011, 00:33

Kheb het topic niet echt gelezen maar geef ff mn mening :)

Ik zwaai zeer zelden. Ik heb een tijd in een specifiek model bromfietsenclubje gezeten en daar deden we het, in't begin, ook.
Maar dat model/type/reeks werd zeer populair, ook bij mensen die dus niets bij het clubgebeuren hadden en gewoon zo'n bromfiets hadden 'omdat het cool was'.
Dit is echter ook heel representatief voor MINI's. Ze zijn énorm populair en de meeste MINI-rijders die ik tegenkom, en dan echt 99%, zijn zo.

Ik zwaai alleen naar de MINI's die ik ken, of naar MINI-rijders die ook naar mij kijken.
Zo had ik onlangs nog een leuke MINI met een 3tal blonde chica's in die zwaaiden. Uiteraard zwaaien we dan terug ;)

Terug naar “MINI Spotting”