Frankie's R55 S
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het lijkt me trouwens wel erg gaaf als je die beige delen met alcantara laat bekleden zoals Coen dat ook in z'n blauwe R56 had:

Dat in combinatie met een alcantara JCW-stuur en de hoezen van de pook en handrem in alcantara is volgens mij erg fraai bij het bruine leer.

Dat in combinatie met een alcantara JCW-stuur en de hoezen van de pook en handrem in alcantara is volgens mij erg fraai bij het bruine leer.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
schijnt redelijk eenvoudig zelf te doen zijn..
volgens mij had Coen toen gewoon wat lappen van dat spul gekocht, en die eroverheen geplakt...
volgens mij had Coen toen gewoon wat lappen van dat spul gekocht, en die eroverheen geplakt...

- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Hey frankie, je hebt een top ride. Wauw!
Laat dat carbon maar zitten hoor. Carbon delen zijn leuk als het bij de rest van de looks van je Mini past.
Jouw Mini is de perfecte balans tussen sportief en klasse, een "gentleman' s car". Zeker aan de binnenkant. Je ride heeft mooie kleuren uit " hetzelfde palet" (of klink ik nou als een kapper
) . Leer, alcantara, zelfs hout, het kan allemaal in je interieur. Maar carbon moet je aan je ride voorbij laten gaan... vind ik.. 
Laat dat carbon maar zitten hoor. Carbon delen zijn leuk als het bij de rest van de looks van je Mini past.
Jouw Mini is de perfecte balans tussen sportief en klasse, een "gentleman' s car". Zeker aan de binnenkant. Je ride heeft mooie kleuren uit " hetzelfde palet" (of klink ik nou als een kapper

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors