Als het goed is komt morgen het setje mistlampen binnen, dan zet ik ze er van het weekend in en maak meteen goede foto's.
Ben heel benieuwd!
JeroenV's & Saskia's HC; afscheid... :'( (p15)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ze zitten er in! Helaas heb ik nog geen foto's kunnen maken in het donker, in het echt zijn ze namelijk een stuk geler dan zo op het eerste oog lijkt.
Maar plaatjes zeggen meer:
De H4 koplampen:

De H8 mistlampen (thx Coen!)

De w5w dagrijlichten:

Ik probeer vanavond foto's te maken in het donker, maar het resultaat is echt heel erg gaaf al zeg ik het zelf
Maar plaatjes zeggen meer:
De H4 koplampen:

De H8 mistlampen (thx Coen!)

De w5w dagrijlichten:

Ik probeer vanavond foto's te maken in het donker, maar het resultaat is echt heel erg gaaf al zeg ik het zelf

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sweet! Lekker retro met hete chocolade en oranje knippers
Goed bezig!
Ik ga in t weekend mn folie plakken. Mn dagrij lichten en chrome pinkers zijn ook binnen.. nu nog wachten opnde xenons en mistpitten
Kunnen we daarna een yellow light shoot doen

Goed bezig!
Ik ga in t weekend mn folie plakken. Mn dagrij lichten en chrome pinkers zijn ook binnen.. nu nog wachten opnde xenons en mistpitten
Kunnen we daarna een yellow light shoot doen

- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks!
Ik ben benieuwd naar de resultaten bij de jouwe
Die shoot lijkt me leuk, Woosh gaat volgens mij ook over op geel dus dat zijn er al drie!
Ik ben benieuwd naar de resultaten bij de jouwe

Die shoot lijkt me leuk, Woosh gaat volgens mij ook over op geel dus dat zijn er al drie!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks
Het is trouwens nog best een beetje pielen zeg, zeker linksvoor het mistlicht.
Daar heb je minder bewegingsruimte omdat er ook een tankje van het één of ander zit, en om de stekker van de H8 los te maken moet je die van twee kanten indrukken. Als je dan grote handen hebt zoals ik is dat nog best een uitdaging
*kijkt naar de schrammen op zijn hand*

Het is trouwens nog best een beetje pielen zeg, zeker linksvoor het mistlicht.
Daar heb je minder bewegingsruimte omdat er ook een tankje van het één of ander zit, en om de stekker van de H8 los te maken moet je die van twee kanten indrukken. Als je dan grote handen hebt zoals ik is dat nog best een uitdaging

*kijkt naar de schrammen op zijn hand*
- GreyCooperS
- Forum Junky
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nice
!!
"Die schrammen op zijn hand", dat herken ik wel! Bij mij wilde namelijk 1 stekker niet los (m'n geduld werd toen erg op de proef gesteld
!)

"Die schrammen op zijn hand", dat herken ik wel! Bij mij wilde namelijk 1 stekker niet los (m'n geduld werd toen erg op de proef gesteld

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er goed uit man!
moet ze snel ook gaan bestellen
moet ze snel ook gaan bestellen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors