Vanmiddag mijn eerste post geplaatst met wat vragen. Mijn vrouw is helemaal weg van de mini en daarom zijn we op zoek. Om al wat info te verzamelen ben ik op zoek gegaan naar een forum en hier terecht gekomen .
Hou zelf erg van auto's en vind de mini zeker niet verkeerd..........maar..... ben zelf een echte Porsche liefhebber.
Hoi jan willem, welkom hier op het forum. Er is genoeg te lezen over de mini hier op het forum dus dat is geen probleem. Veel plezier met de zoektocht naar jullie Mini Wellicht een keer tot meets!
Iedereen al bedankt voor zijn of haar reacties
@LUV2XLR8=> Nope, nog geen P maar wel zoekende naar een 911 model 996. Uiteraard zwart
@Arjan => Bedankt voor de site, helaas nog geen diesel modellen.
Heb ook al navraag gedaan voor LPG inbouw. Mijn vrouw rijdt namelijk nog aardig wat km-ers ook vanwege haar werk. Maar blijkbaar heeft niemand ervaring met LPG in een Mini. Daarom maar gauw gestopt met dat idee
@ Jan-Willem: je kunt ze wel importeren vanuit Duitsland of België als je een diesel zou willen hebben. Met importeren hebben ze hier op het forum aardig wat ervaring
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Als je nog leuke sites hebt (Mobile en Autoscout24 zijn bekend) dan hoor ik het graag. Alleen zitten we dan wel nog met haar eigen auto (Marktplaats!!!!).
Een diesel die je hier tegenkomt met Nederlands kenteken zal altijd ingevoerd zijn. Diesel is hier nooit geleverd. Nu bij het nieuwe model komt er wel een diesel.
LPG in een MINI??, vraag me af waar je die tank kwijt wil
Hopelijk vinden jullie snel wat jullie zoeken, en dat geld voor beide wagens, want een Porsche is ook