Zo het is nu dan toch eindelijk gelukt afgelopen week. Een tablet voor in de auto die doet wat ik wil.
Heb nu bijna alle 7 inch tablets op de markt gehad en telkens weer geruild omdat het niet deed wat ik wil, ze werden gek van me.
Maar nu dan eindelijk: Navigatie + muziek tegelijk via de headunit
Dus niet steeds dat de muziek wordt afgekapt om vervolgens een stem te horen. Nee alles moest samen draaien zonder haperingen. Tot nu toe is dat alleen deze tablet gelukt.
Ik kan nu mooi het beeld van m'n mediaplayer op de voorgrond hebben / bedienen en de gesproken instructies komen door de muziek heen op de achtergrond. (vice versa)
Heb een losse GPS module (star III) in m'n dashboardkastje en wordt 12V gevoed. Module maakt d.m.v. bluetooth contact met de tablet. Ontvangst is zelfs binnenshuis geniaal en super nauwkeurig en heeft een megasnelle fix.
Tablet (Creative) geeft echt perfect geluid en is op dat gebied heel geavanceerd (crystaliser, expander etc). Via de aux-in is ie aangesloten op de standaard BOOST-CD. Maar het geluid wat er nu uitkomt is echt verbluffend beter. Draai nu met POWERAMP-player van android (schijnt een van de betere te zijn), deze heeft een equaliser en kun je echt veel instellen qua sound.
Wil misschien de tablet zelf nog spuiten in dark silver of matzwart.
is volgens mij niet meer dan normaal...
alle auto's die wat stevig bereden worden roken bij mijn weten... veelal licht tot donker grijze rook.... zodra het blauwe rook is heb je kans op problemen