Dag beste mede-MINI liefhebbers!
Ik ben Sander uit Almere en samen met Tamara hebben wij sinds november vorig jaar onze eerste MINI, een Cooper S uit 2002. Eigenlijk is het haar auto, maar ik vind 'm te leuk dat ik heb besloten om mijn leaseauto alleen nog zakelijk te rijden en prive in dit heerlijke karretje rond te knorren.
Al enige tijd ben ik fan van BMW en vier jaar geleden had ik voor het eerst de kans een 118D met M Sportpakket te leasen. Als je eenmaal de kwaliteit van een BMW gewend bent wil je nooit anders meer. Toen mijn vrouw een nieuwe auto wilde hebben stuurde ik daarom aan op een MINI: ze rijden lekker, zijn kwalitatief goede auto's, waardevast en ik vind het gewoon stoer om een vrouw in zo'n auto rond te zien rijden. Als autoliefhebben wilde ik wel graag wat PK's erin, dus uiteindelijk gegaan voor de Cooper S.
Ik ben een totale leek als het om autotechniek aankomt, maar ik wil er graag wat van opsteken, zodat ik zelf kleine reparaties of verbeteringen kan uitvoeren. Tot nu toe zie ik ontzettend veel info en expertise op het forum, dus dat komt goed! Ik post snel wat foto's van ons karretje in het 'Show your ride' topic!
Groetjes, Sander en Tamara
Even voorstellen: Sander en Tamara
- Snith
- Nieuw Lid
Bericht
Even voorstellen: Sander en Tamara
Dark Grey Metallic Cooper S 2002 AC Schnitzer tuned 192pk
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors