Forum zie ik niet 123 gebeuren...... Een mobiel is gewoon geen goed invoer apparaat.
Kijk maar naar mushrob. Zijn laptop is even stuk en moet nu via iPhone op het forum. Het aantal posts door Rob zijn daardoor erg teruggelopen. Het is gewoon niet praktisch op zo'n klein apparaat.
Daarnaast zullen ook de de site beheerder en de sponsoren er niet blij van worden omdat er dan minder mensen naar de site komen.....
Thnx. Er zit onder water een hoop leuke technische truukjes in.
Zelf vond ik de navigatie balk met de wisselende achtergronden het leukste om te maken. Caching e.d. waren natuurlijk mandatory (elk plaatje wordt maar 1x gedownload). Ook een grote uitdaging was het dynamisch updaten van de members list bij het initieel inladen van alle members. Helaas gaat dat stukje nou net niet goed bij iedereen (er zit volgens mij een bug in Apple's NSFetchedResultsControllerDelegate. Die kan het op sommige devices gewoon niet bijbenen... )...
Heb er al een fix voor bij Apple staan ter goedkeuring... Zal wel een weekje duren voordat dat live staat.
Maar dit terzijde... Mag je de 335i al meenemen voor de Autobahn meet?
Als ik jou Pa was dan had ik gezegd:
Krijg net door van Mini Nederland dat de snap-in iPhone 4 Media adapter die ik nog bij mijn Mini krijg pas in Q4 (ws. rond november) uit gaat komen....
Dat is een domper!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Nu er alleen nog even achter komen in welke klasse de MINI's gaan rijden ....
Edit: Zojuist ontdekt dat de Coopertjes in klasse 'SP 3T' rijden: Deelnemerslijst
wacht nu al sinds februari '11 op mijn Iphone4 Music snap in adapter die niet is geleverd bij onze nieuwe Mini en nog steeds in backorder is, hoor niets van dealer ga denk ik Mini NL bellen... wat is zo moeiljk aan een adapter?!