kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- MiniMartijn
- Leerling Mini lid
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wat is tie schoooooooon. Heeft smousje je Mini gewassen voor je verjaardag ?
Of heb je Ellemieke op bezoek gehad?

Of heb je Ellemieke op bezoek gehad?

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op deze foto is de Mini idd onder de douche geweest. Deze foto is gemaakt bij een vriend van me die wilde me mini eens zien en wat filmpjes maken. En nee smousje heeft auto niet gewassen voor me verjaardag, dat heb ik vandaag zelf moeten doen
Helaas hebben we nog niks vernomen van Ellemieke. Zal dus wel niet doorgaan jammer genoeg....

Helaas hebben we nog niks vernomen van Ellemieke. Zal dus wel niet doorgaan jammer genoeg....
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ik ben ook weer 2 opties rijker
Allereerst was ik het beu om na een beetje sportief rijden al mijn cd's en papieren aan de passagierskant op te moeten ruimen. Daarom heb ik maar een dashboardkastje besteld.
Hier zie je de oude situatie:

Het dashboardkastje heb ik voor nieuwjaar besteld en is vandaag gemonteerd. Het resultaat mag er wezen vind ik. Hier het resultaat:

Tevens had ik al een hele lange tijd in de planning om van die roostertjes in me aeropakket te doen. Deze ook gelijk maar even met oud en nieuw besteld en deze zijn vandaag ook geplaatst. Hier het resultaat:
zo zag de oude situatie er uit:

en dit na de nieuwe situatie:

Allereerst was ik het beu om na een beetje sportief rijden al mijn cd's en papieren aan de passagierskant op te moeten ruimen. Daarom heb ik maar een dashboardkastje besteld.
Hier zie je de oude situatie:

Het dashboardkastje heb ik voor nieuwjaar besteld en is vandaag gemonteerd. Het resultaat mag er wezen vind ik. Hier het resultaat:

Tevens had ik al een hele lange tijd in de planning om van die roostertjes in me aeropakket te doen. Deze ook gelijk maar even met oud en nieuw besteld en deze zijn vandaag ook geplaatst. Hier het resultaat:
zo zag de oude situatie er uit:

en dit na de nieuwe situatie:

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Die zwarte plaatjes zijn VEEL mooier dan die lege blauwe vlakken!
Dashboardkastje is zeer handig, en met zo'n verdeler erin past er ook nog wat in zonder dat als je het kastje opentrekt alles op de grond dondert.
iDD
Dashboardkastje is zeer handig, en met zo'n verdeler erin past er ook nog wat in zonder dat als je het kastje opentrekt alles op de grond dondert.
iDD
Onze sponsors