Berthil,
er is ook een setje leverbaar die past in de ventilatieroosters naast de grote klok of nav scherm. Je vervangt dan de roosters door twee nieuwe meters, kan je kiezen uit boost en waterof olietemp. Ik heb daar wel eens over nagedacht maar je verliest dan wel ventilatuie. Op outmotoring site kan je het setje wel vinden.
Groet,
Rob
Compressordruk (boost) meter
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik ook gezien
, is wel leuk maar de linker meter zit pal achter mijn stuur. Misschien bij meer mensen, kijk meer eens naar het linker ventilatierooster als je achter het stuur zit 
En die meters zijn weer met zilveren rand en witte achterplaat, ik zoek alles zwart

En die meters zijn weer met zilveren rand en witte achterplaat, ik zoek alles zwart

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Intussen heb ik gisteren de drukslang tot bij de toerenteller gelegd, ook al aangesloten op de compressordruk en zelfs op een mooiere manier dan zoals op de post van NAM. Ik ga die vdo meter bestellen, die is kwalitief heel goed, pas bij de rest die ik heb, en is mechanisch dus ik kan er de drukslang meteen achterop aansluiten.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik kwam bij http://www.carspecials.nl ook nog een heel vet setje metertjes tegen. Deze zijn als er geen contact is helemaal zwart. Pas als er contact gemaakt wordt gaat het licht branden en worden de cijfertjes en pijltjes leesbaar. 's Nachts dimt het licht ook weer.
erg gaaf dacht ik zelf!
iDD
erg gaaf dacht ik zelf!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die hebben ook allemaal spullen van Autostyle, soort doorgeefluik dus 
Geloof het of niet, ik heb hier de dikke Auto-Style catalogus liggen en heb daar ook in gekeken, je weet inderdaad maar nooit.
Ik heb gisteren de vdo-meter besteld, ik weet het, beetje saai. Maar ik zie graag dat het een beetje bij elkaar past, anders krijg je dit

Geloof het of niet, ik heb hier de dikke Auto-Style catalogus liggen en heb daar ook in gekeken, je weet inderdaad maar nooit.
Ik heb gisteren de vdo-meter besteld, ik weet het, beetje saai. Maar ik zie graag dat het een beetje bij elkaar past, anders krijg je dit

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja dat is dan ook wel weer zo. Maar is dat verlichting niet een kwestie van metertje open schroeven en LEDje vervangen? of denk ik nou zo simpel?
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij de vdo meter leveren ze 'hoesjes' mee voor de lampjes, daarmee zijn ze oranje, blauw of groen te maken. Sommige meters zijn daar geschikt voor en weer andere niet. Als het af fabriek kan staat het er meestal wel bij. In rood zou bovenstaand inderdaad een stuk beter zijn.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom heb ik er ook in de Autostyle gids gekeken, soms staat er best wel wat in
(als je even langs de meiden kijkt
).
Ik heb echter nu twee dingen gekocht van autostyle en beide konden linea recta de vuilnisbak in. Een Carbon sheet van 80 euro die niet te verwerken was, en folie om de side-markers donkerder te maken.
Maak er eens een fotootje van dan?
(als je even langs de meiden kijkt

Ik heb echter nu twee dingen gekocht van autostyle en beide konden linea recta de vuilnisbak in. Een Carbon sheet van 80 euro die niet te verwerken was, en folie om de side-markers donkerder te maken.
Maak er eens een fotootje van dan?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de 3 bar VDO meter omgeruild voor de 1,5 bar VDO meter omdat de schaal dan beter bij de MINI past (die tot max 1,15 gaat) en er staat geen TURBO op zoals de 3 bar meter.
De Cravenspeed houder ligt op het postkantoor waar natuurlijk weer douanekosten voor betaald moeten worden
Er zitten alleen geen gekleurde kapjes bij voor de verlichting zodat ik tegen een witte verlichting aan zit te kijken. Wie weet of die kapjes los zijn te krijgen of hoe dit op te lossen is?
Fotootje is wat slecht maar het ziet er goed uit in de praktijk.

De Cravenspeed houder ligt op het postkantoor waar natuurlijk weer douanekosten voor betaald moeten worden

Er zitten alleen geen gekleurde kapjes bij voor de verlichting zodat ik tegen een witte verlichting aan zit te kijken. Wie weet of die kapjes los zijn te krijgen of hoe dit op te lossen is?
Fotootje is wat slecht maar het ziet er goed uit in de praktijk.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Bij modelbouw is het vaak zo dat met verdunde verf over een lampje of transparant plastic de geschikte kleur is te krijgen. Het is een manier
iDD
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook een setje besteld
alleen dan van Racetech.. Compressor druk meter en een olietemperatuur/druk meter.. die komen onderin waar Mini ze ook plaatst.. Hier gaat wel een oranje lampje in. Vooral die olietemperatuur meter vind ik belangrijk en de compressordruk meter is gewoon leuk 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD........ prijsje?
Linkje Hans?Hans schreef:Ik heb ook een setje besteldalleen dan van Racetech.. Compressor druk meter en een olietemperatuur/druk meter.. die komen onderin waar Mini ze ook plaatst.. Hier gaat wel een oranje lampje in. Vooral die olietemperatuur meter vind ik belangrijk en de compressordruk meter is gewoon leuk
iDD........ prijsje?
Onze sponsors