vandaag geïnstalleerd.... alles doet het!! heb het mooi weg gewerkt en ik heb zelfs PHONE in het schermpje staan.. dus hij MUTE .. alleen geen geluid via de speakers maar dat wil ik ook niet.. anders word het te hard allemaal..
Deze heeft mijn broer ook in zijn mini zitten. Speaker zit in dat bakje links van het stuur. Knopje vooor aannemen en wegdrukken zit naast de spiegelverstelling.
Ja is een mooi setje! Je hebt er ook een die je kan gebruiken met de knoppen op het stuur. Wil zelf ook een van de twee setjes. Moet nog even kijken welke. Vind de Nokia erg mooi en hij werkt na ervaring in de auto van MINIpoeper erg goed!!
Ik heb die kit ook maar wel over de boxen en dat is helemaal niet te hard, geen rondzingen in de microfoon. Bovendien kun je met de ring op het Nokia knopje het volume instellen onafhankelijk van het radio volume. Ik heb hem wel newministuff.com dus er zit wat meer spul bij om hem direct aan te sluiten en over de boxen te laten gaan.
Voorheen in mijn vorige auto had ik de Nokia 7CW carkit ook met de bijgeleverde speaker, maar nu in de Mini aangesloten met het setje van Newministuff.com zoals Berthil ook heeft....supersimpel aan te sluiten, en het geluid over de speakers is veel en veel duidelijker als met de meegeleverde speaker..
Een mod die zijn geld dubbel en dwars waard is geweest naar mijn mening
coendek schreef:wilde het gewoon ff kwijt.. maar nu heb ik sinds vanavond ICE LINK... maarre kan dit ICM de carkit??? lukt bij mij niet om de carkit te muten dan....