Vragen over de Mini
- Yannick
- Nieuw Lid
Bericht
Afgelopen weekend met m'n vader nog een keer langs kalfsbeek schiedam gegaan voor een proefritje, maar ze hadden geen mini staan. Wel stond er een oud model cooper seven in oosterveen. Daar dus een proefritje gemaakt en jullie hebben idd gelijk, dat ding gaat ongelofelijk hard door de bocht. Ik heb zelf ook (stiekem) een stukje gereden en ik was onder de indruk. Diezelfde middag nog een toyota aygo gereden en dat viel wel tegen. Eind van de middag toch terug naar kalfsbeek voor de inruil. De verkoper zou vandaag terugbellen en dat heeft hij ook gedaan, maar hij gaf een belachelijk lage inruil voor de auto. Een mini zal het niet gaan worden tenzij iemand op marktplaats, autoweek of op een andere manier onze auto voor een fatsoenlijke prijs wil kopen. De man van citroen heeft overigens vrijdag en vandaag gebelt dat hij nog flink wat aan de prijs kan doen en dat we dan voor praktisch niets in een nieuwe auto rijden. Dus helaas voor mij
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd wat het word. Een Aygo is een auto omdat je hem nodig hebt en er niks aan uit wil geven, net als de C1, er ligt zowat geen motor in, zo weinig voel je er van. En het moet allemaal zo goedkoop mogelijk.
Dat is natuurlijk bij MINI ook, maar de kwaliteit en de motor zijn natuurlijk eigenlijk niet te vergelijken met de budget autootjes als een Aygo, C1 of wat dan ook. Doe je het om het rijden, absoluut voor de MINI gaan, maar doe je het om echt zo goedkoop mogelijk uit te zijn, absoluut voor de andere gaan. Hoewel ik moet zeggen dat de inruilprijs van een MINI lekker hoog zal blijven, terwijl wanneer je een Aygo/C1 koopt in het eerste jaar al mega veel afschijving hebt (verhoudingsgewijs natuurlijk).
Ik zou het wel weten, maar ja, ik ben dan ook niet degene die bij jullie thuis dé beslissing moet maken!
Veel succes verder! Ik hoop dat het een MINI word!
Dat is natuurlijk bij MINI ook, maar de kwaliteit en de motor zijn natuurlijk eigenlijk niet te vergelijken met de budget autootjes als een Aygo, C1 of wat dan ook. Doe je het om het rijden, absoluut voor de MINI gaan, maar doe je het om echt zo goedkoop mogelijk uit te zijn, absoluut voor de andere gaan. Hoewel ik moet zeggen dat de inruilprijs van een MINI lekker hoog zal blijven, terwijl wanneer je een Aygo/C1 koopt in het eerste jaar al mega veel afschijving hebt (verhoudingsgewijs natuurlijk).
Ik zou het wel weten, maar ja, ik ben dan ook niet degene die bij jullie thuis dé beslissing moet maken!
Veel succes verder! Ik hoop dat het een MINI word!

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Het heeft gewoon allemaal met vraag en aanbod te maken. Mini is zeer gewild en blijft zijn waarde houden. Een citroen Pluriel is niet dat je zegt echt een succes geweest hier in Nederland. Ik kraak het wagentje niet af, maar citroen is dan de enige die er een goede inruilprijs voor kan geven.
Heel veel succes met het zoeken naar een opvolger
Heel veel succes met het zoeken naar een opvolger

R56 Still fun but easier to live with
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wordt ook door BMW/MINI beïnvloedt.MINIJCW schreef:Het heeft gewoon allemaal met vraag en aanbod te maken. Mini is zeer gewild en blijft zijn waarde houden.
- Yannick
- Nieuw Lid
Bericht
Klopt ook idd dat het niet te vergelijken is. Mijn moeder wil gewoon zo goedkoop mogelijk rijden. Het blijft een boodschappenwagentje. Ik wil graag een mini, omdat ik er binnenkort ook in kan rijden. M'n vader was ook onder de indruk, maar zo vaak zal hij er niet in rijden
Over de inruil gesproken Mini geeft ruim 5000 euro minder dan suzuki, toyota, citroen. Dat is ruim 7000 minder dan de koerslijsten. Daarom auto nu zelf proberen te verkopen.
Maarja ik heb nog hoop
Over de inruil gesproken Mini geeft ruim 5000 euro minder dan suzuki, toyota, citroen. Dat is ruim 7000 minder dan de koerslijsten. Daarom auto nu zelf proberen te verkopen.
Maarja ik heb nog hoop
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als die MINI er staat zal je vader er net zoveel of misschien zelfs wel meer in rijden dan de rest van de familie. Als mijn Cooper S thuis stond te niksen zocht mijn pa ook naar elk excuus om even met de S weg te kunnen.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors