Arné's Mini Cooper '01 (Project pics pag. 4)
- AX-Arnie
- Leerling Mini lid
Bericht
Iemand nog interesse in zonnekleppen met lcd schermen?
Gewicht t.b.v. verlaging is natuurlijk niet goed te praten ;-) Weight is just a waste of fun...
In de zonnekleppen 2, op de plaats van de binnenverlichting, in de hoofdsteunen, in de zijschermen en 2 in de hoedenplank... Ik kwam dus op 9Sven schreef:Klopt, en die extra schermen zorgen voor extra gewicht, wat er weer voor zorgt dat de auto verlaagd wordt, wat a. cool is en b. goed is voor de wegligging
Hadden ze alleen schermen IN de auto geplaatst??![]()

Iemand nog interesse in zonnekleppen met lcd schermen?
Gewicht t.b.v. verlaging is natuurlijk niet goed te praten ;-) Weight is just a waste of fun...
Because weight is just a waste of fun
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maareh de ogen willen ook wat, de looks! Daar gaat het om 
Valt me mee dat ze aan de buitenkant niet verder zijn gegaan met die schermen.....
Ik had er ook een paar onder de auto gehangen, kun je mooi op kijken als je aan't klussen bent.... (Serieus een keer gezien bij Pinp my ride
)

Valt me mee dat ze aan de buitenkant niet verder zijn gegaan met die schermen.....

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als je 9 lcd schermen in je mini leuk vindt, moet je dat gewoon doen.
ik snap alleen niet waarom je er 9 in zou zetten en niet minder, maar dan wat groter!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Met een beetje tijd en liefde wordt ie weer helemaal
.
Gewoon weer een beetje eenheid in de kleurstelling, verlagen, normale achterlichten en je kunt weer zonder paperbag over je hoofd de weg op
. Nou misschien een beetje afsoppen dan... Prima projectje, lache!
Sja dat vind ik ook hoor. De binnenkant is misschien "not done" en heiligschennis vwb Mini. Maar je hebt een mooi project: een r53, mooie kleur, mooie velgen, geblindeerde rampjes, face-lift koplampen... is leuk!Fred schreef:Haha, precies waar je ze wil hebben, naast de armsteun, aparte ideeën had die vriend
. Koplampen icm striping en wit dak vind ik dan wel weer cool, doet me wat denken aan een wc40
. Velgen zijn ook cool, lekker uitlaatje. Valt best wat van te maken hoor, gelukkig was je net op tijd om hem ervan te beletten om verschrikkelijk verkeerd te gaan
Met een beetje tijd en liefde wordt ie weer helemaal

Gewoon weer een beetje eenheid in de kleurstelling, verlagen, normale achterlichten en je kunt weer zonder paperbag over je hoofd de weg op

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- AX-Arnie
- Leerling Mini lid
Bericht
Interieur is inmiddels helemaal kaal. Ik zoek met spoed die zwarte kunstof achterpanelen... Dan kan ik verder met opbouwen... Iemand!?!? Wat kosten ze nieuw bij de dealer?!
Een stille getuige.... Gelukkig is de koperprijs goed

Een stille getuige.... Gelukkig is de koperprijs goed

Because weight is just a waste of fun
Onze sponsors