The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
peter schreef:Afgelopen weekend lekker aan het scheuren geweest en heb een aantal x gedacht hoe lekker het zou zijn geweest als ik het JCW stuur niet had verkocht begin van het jaar... Dus tja, het moest gewoon maar gaan gebeuren dacht ik zo!

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kost me nu een beetje meer Adriaan.... Maja dan is ie wel nieuw, al zie je het verschil niet met de jouwe want die is ook als nieuw.
Adriaan schreef:peter schreef:Afgelopen weekend lekker aan het scheuren geweest en heb een aantal x gedacht hoe lekker het zou zijn geweest als ik het JCW stuur niet had verkocht begin van het jaar... Dus tja, het moest gewoon maar gaan gebeuren dacht ik zo!![]()

Kost me nu een beetje meer Adriaan.... Maja dan is ie wel nieuw, al zie je het verschil niet met de jouwe want die is ook als nieuw.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
tja, wie niet nadenkt Peter............
peter schreef:Adriaan schreef:peter schreef:Afgelopen weekend lekker aan het scheuren geweest en heb een aantal x gedacht hoe lekker het zou zijn geweest als ik het JCW stuur niet had verkocht begin van het jaar... Dus tja, het moest gewoon maar gaan gebeuren dacht ik zo!![]()
![]()

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
YES, het stuur zit erin!!

Alta tensioner stop is ook door Beek gemonteerd tesamen met een nieuwe kettingspanner want de oude was gaar.
Zojuist ook weer een M7 USS gekocht voor onder de cabrio. De vorige heb ik er 2 jaar geleden in Oostenrijk onderuit gereden...

Alta tensioner stop is ook door Beek gemonteerd tesamen met een nieuwe kettingspanner want de oude was gaar.

Zojuist ook weer een M7 USS gekocht voor onder de cabrio. De vorige heb ik er 2 jaar geleden in Oostenrijk onderuit gereden...
Onze sponsors