Sinds kort (April 2011) ook trotse eigenaar van een mini one. Dus nu hoef ik niet meer die van ons mam te lenen.
Voor de toekomst gaan er een aantal dingen veranderen aan mijn mini, jcw 17" velgen eronder.
Luchtfilter, chippen en misschien ook nog een ander kleurtje door middel van een wrap.
Dit was het berichtje waar alles mee begon op het forum

Maar zoals bij veel van jullie is bij mij ook het mini mod virus toegeslagen.
Zo was er na 1 week al een korte antenne en witte knipperlichten op gezet.
Hierbij zou het blijven heb ik mezelf toen beloofd.
Maar na 6 weken zag ik de bumper van Ralfisch te koop staan op de site.
Deze kon ik niet laten schieten. Dus hup met de mini naar Limburg en een paar dagen daarna zag mijn mini er ineens een stuk beter uit.

Hierna was het weer even rustig. Maar ik zag mijn kans toen m'n ouders een weekje op vakantie gingen. Heel de garage voor mezelf en niemand die aan mn kop kwam zeuren. Een goed moment om weer eens wat mods te doen.
Zo ben ik een dagje bezig geweest om de remklauwen mooi rood te maken. De dag erop heb ik ook meteen de lelijke oranje schijven uit de koplampen gehaald.

Hierna was het tijd om op vakantie te gaan naar Venetië. Via een aantal mooie bergpassen.

En in Italië hebben zo ook echte mini mini's. Ik kon het niet laten

Na de vakantie ben ik begonnen in Veldhoven op het lab in het ziekenhuis. Dit is een tijdelijke baan op mijn stage adress. Dus nu was er weer meer geld om mooie mods uit te voeren

Zo heb ik eindelijk "DE" sticker op mijn auto geplakt.

Mijn vriendin is zo lief geweest om me de JCW Scuttles cadeau te geven. By far het leukste verjaardags cadeau

Sinds twee weken heb ik mijn winterbandjes erop zitten.
Dit was er gebeurd met mijn zomerbandjes die nog 3 weken mee moesten

" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierna heb ik de Eibach veren van Stephan overgenomen. Heb ook meteen zijn zonneschermen gekocht. Is toch een stuk fijner en makkelijker als ramen gaan tinten enz. Ben er heel erg blij mee en het ziet er een stuk beter uit. Ook de veren zijn super. Wat kan 3cm hoogte verschil toch veel doen met een auto.
Nu moet ik alleen iets rustiger van de oprit af

Ook heb ik een badge houder in mn grill gezet, zwarte kenteken sticker en zijn er zonneschermen op de ruiten achter gezet. Deze schermen zijn echt ideaal. Nog geen moment spijt van gehad. Ook de foto shoot in Eindhoven was een succes, weer eens gezellug tussen de mini's gestaan. Heb er zelfs nog mooie plaatjes aan over gehouden.

Mooi en laag, maar nog steeds goed rijbaar als dagelijkse auto.

De nieuwe tankdop zit er ondertussen ook weer op. Ben er blij mee, samen met Eric (Thegreenery) erop gezet.

Nadat ik op het forum een mooie S uitlaat zag staan heb ik besloten om deze er ook onder te schroeven. Was niet de planning, maar nu er toch al een ander filter (Spenki) op zit kunnen we het maar meteen goed doen toch.
Op de een of andere mannier ploft en knettert mijn uitlaat best wel als deze koud is. Als deze warm is, dan is alles voorbij en zit het fatsoenlijke geluid er weer in. Oke ik weet het, zo spannend is het allemaal niet vergeleken met sommige. Maar ik ben blij met mijn home made uitlaatje

Weer een tijdje verder en meer mods zijn gemaakt.
De zomer velgen zitten erop, ben er echt super blij mee

The story update: 9-8-12
Een tijdje terug is er bij de garage rem reiniger op mn velgen gemorst.
Nieuw stuurtje. MF komt er ook nog in.
Dus heb alles er weer af gehaald. Ook ben ik begonnen met het de-chromen.
Ook ben ik begonnen met het wrappen van vanalles. Zie hier het resultaat en weer een aantal updates

Nieuwe zomer velgen in aantocht

En wat extra mods, omdat het kan haha