Je ging ook echt hard en je uitlaat klinkt echt heerlijk...
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Gaaf man!!!!
Je ging ook echt hard en je uitlaat klinkt echt heerlijk...

Je ging ook echt hard en je uitlaat klinkt echt heerlijk...
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rotterdam
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Roerdalen
Bericht
Nice pics weer Berthil,
Het is dat de personen op de achtergrond anders staan anders zou je haast denken aan een fotoshopje.
Foto's zijn echt op precies hetzelfde moment genomen.
Het is dat de personen op de achtergrond anders staan anders zou je haast denken aan een fotoshopje.
Foto's zijn echt op precies hetzelfde moment genomen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Eindelijk, de fiberglas motorkap zit er op.
Ik kan het niemand aanraden qua werk, erg veel dus.
Totaal ben ik wel 4 dagen mee bezig geweest, ik som het even op.
Gaten boren wielkastbogen en ruimte maken aan de binnenkant voor clips en boutjes.
Gaten boren scharnier ophanging en passend maken.
Gaten boren hoodscoop.
Wegdremelen overbodig fiberglas bij grille.
Gaten boren voor grille.
Grille licht modificeren om passen te maken.
Scharnieren motorkap bij voorruit hergepositioneerd, gaten moesten groter gedremeld.
Bevestigingsbeugels van oude fiberglas motorkap gepast, passen niet in de sloten, te dik.
Beugels dunner geveild tot ze in de sloten passen maar ze hebben een verkeerd formaat.
Zelf bevestigingsbeugels gezaagd en gebogen.
Tapeind op de beugels gemaakt voor meer houvast in de motorkap met boutjes.
Gaten maken motorkap voor beugels.
Beugels met motorkap in positie vast gekit binnenkant motorkap.
Later meer kit met kap open toegevoegd.
Carbon aan de buiten- en binnenkant ter versteviging van de beugels.
Sloten verplaatst om de motorkap goed te kunnen sluiten, gaten moesten groter gedremeld.
Pasvorm motorkap bij voorruit aangepast door veilen.
Koplampbevestigingsbeugels zitten totaal fout, er af gesneden.
Zelf de beugels er weer op gekit en verstevigd met carbon.
Gaten maken voor voorruit sproeiers.
Gaten maken voor koplamp bekabeling.
Motorkap naar de spuiter brengen.
Bij terugkomst er op zetten en alles monteren met hier en daar wat nabewerking.
Koplampen aarden met extra draad, fiberglas geleid nu eenmaal geen stroom.
Ik ben blij dat het af is. Gewichtsreductie 8 kg.
Dat lijkt niet veel maar het verschil is enorm als je ze achter elkaar optilt.
De pasvorm is goed, alleen als iemand heel goed kijkt is er wat verschil te zien mede door het oppervlak.



Ik kan het niemand aanraden qua werk, erg veel dus.
Totaal ben ik wel 4 dagen mee bezig geweest, ik som het even op.
Gaten boren wielkastbogen en ruimte maken aan de binnenkant voor clips en boutjes.
Gaten boren scharnier ophanging en passend maken.
Gaten boren hoodscoop.
Wegdremelen overbodig fiberglas bij grille.
Gaten boren voor grille.
Grille licht modificeren om passen te maken.
Scharnieren motorkap bij voorruit hergepositioneerd, gaten moesten groter gedremeld.
Bevestigingsbeugels van oude fiberglas motorkap gepast, passen niet in de sloten, te dik.
Beugels dunner geveild tot ze in de sloten passen maar ze hebben een verkeerd formaat.
Zelf bevestigingsbeugels gezaagd en gebogen.
Tapeind op de beugels gemaakt voor meer houvast in de motorkap met boutjes.
Gaten maken motorkap voor beugels.
Beugels met motorkap in positie vast gekit binnenkant motorkap.
Later meer kit met kap open toegevoegd.
Carbon aan de buiten- en binnenkant ter versteviging van de beugels.
Sloten verplaatst om de motorkap goed te kunnen sluiten, gaten moesten groter gedremeld.
Pasvorm motorkap bij voorruit aangepast door veilen.
Koplampbevestigingsbeugels zitten totaal fout, er af gesneden.
Zelf de beugels er weer op gekit en verstevigd met carbon.
Gaten maken voor voorruit sproeiers.
Gaten maken voor koplamp bekabeling.
Motorkap naar de spuiter brengen.
Bij terugkomst er op zetten en alles monteren met hier en daar wat nabewerking.
Koplampen aarden met extra draad, fiberglas geleid nu eenmaal geen stroom.
Ik ben blij dat het af is. Gewichtsreductie 8 kg.
Dat lijkt niet veel maar het verschil is enorm als je ze achter elkaar optilt.
De pasvorm is goed, alleen als iemand heel goed kijkt is er wat verschil te zien mede door het oppervlak.



- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Poeh hè , wat een werk 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: De glazen stad

Bericht
ziet er goed uit B!
en 8 kg reductie door een ander kappie, das geen kattepis!
Waar doel je op qua reductie als je alles gedaan hebt wat je wilt doen?
en 8 kg reductie door een ander kappie, das geen kattepis!
Waar doel je op qua reductie als je alles gedaan hebt wat je wilt doen?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors















