Ragnar's MCCS
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik lees een evolve downpipe zonder cat icm een standaard cooper s uitlaat
Mooi werk Ragnar... Klinkt bad-ass
Voeg je info ook ff in het uitlaat topic in de kletshoek toe

Mooi werk Ragnar... Klinkt bad-ass

Voeg je info ook ff in het uitlaat topic in de kletshoek toe

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Jongens bedankt weer voor de mooie woorden.
Vanochtend er even op uitgetrokken met Olaf om een filmpje te maken. Olaf heeft het zelfs even in elkaar gezet. En zoals Peter al wist te vertellen is het een 'Evolve' Downpipe. eentje met geen Kat. Hij is wel extra gecoat zodat hij minder warmte afgeeft in het motor compartiment. voor de rest is het standaard. dit kan je ook ongeveer krijgen als je de middendemper weg haalt. Voor diegene die dat zou willen ik heb een hele extra straight-pipe liggen.(vanaf de downpipe naar achteren tot de splitsing.)
Andere eind-tips. komen ooit nog wel eens. ik had al een set JCW eindstukken aangeboden gekregen. maar ik ben er nog niet over uit.. eerst nog wat andere dingen aan de achterkant veranderen en dan komen de eind-tips vanzelf..
Vanochtend er even op uitgetrokken met Olaf om een filmpje te maken. Olaf heeft het zelfs even in elkaar gezet. En zoals Peter al wist te vertellen is het een 'Evolve' Downpipe. eentje met geen Kat. Hij is wel extra gecoat zodat hij minder warmte afgeeft in het motor compartiment. voor de rest is het standaard. dit kan je ook ongeveer krijgen als je de middendemper weg haalt. Voor diegene die dat zou willen ik heb een hele extra straight-pipe liggen.(vanaf de downpipe naar achteren tot de splitsing.)
Andere eind-tips. komen ooit nog wel eens. ik had al een set JCW eindstukken aangeboden gekregen. maar ik ben er nog niet over uit.. eerst nog wat andere dingen aan de achterkant veranderen en dan komen de eind-tips vanzelf..

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmmm vertel me meer over die straight pipe... Is dat dezelfde die jij hebt? Klinkt goed man, ben ook op zoek naar iets meer sound
Hoe klinkt jouw uitlaat tov dit? Demper vervangen door rechte pijp...
Vind ik persoonlijk too much... Heb niet de indruk die van jou ook zo klinkt, ofwel heeft ie het gewoon wat raar gefilmd
. Heeft die decat verder geen gevolgen voor verbruik ofzo? Geen dreun binnen?

Hoe klinkt jouw uitlaat tov dit? Demper vervangen door rechte pijp...
Vind ik persoonlijk too much... Heb niet de indruk die van jou ook zo klinkt, ofwel heeft ie het gewoon wat raar gefilmd

Laatst gewijzigd door Fred op 26 jun 2011, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
@fred: dat is die ex van stafke en ik moet zeggen dat die nog mee valt hoor in het echt.
heb er al achter gereden en klinkt lekker maar ieder zijn mening.
grtz
heb er al achter gereden en klinkt lekker maar ieder zijn mening.
grtz
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors