Zijn ook niet ter vervanging, maar als reserve setje...maar ander kleurtje zou wel lekker zijnShag schreef:Ben niet kapot van die velgen Peter, vind de huidige GP sloffen veel mooier!![]()
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind de velgen ietwat teveel metal cq. bling bling... zeker onder een PW. Ze komen geloof ik onder een zwarte vandaan en dat past beter ... vind ik.
Mat zwart lijkt mij ook een goede optie ... brons kan maar moet je idd zien ... sjopje dus ...
Eerlijk gezegd ben ik eveneens niet zo kapot van de velgen. Maar ja als noodsetje zijn ze uiteraard prima
Mat zwart lijkt mij ook een goede optie ... brons kan maar moet je idd zien ... sjopje dus ...
Eerlijk gezegd ben ik eveneens niet zo kapot van de velgen. Maar ja als noodsetje zijn ze uiteraard prima
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Ik had het al gezien vorige week, maar het dak van mn auto is helemaal wit gespikkeld met witte verf
Vandaag de schilders aangesproken, en deze waren gelukkig erg meegaand.
Ik heb het hoofdkantoor gebeld en deze werken gelukkig ook goed mee.
Ik moet nu een prijs opgave toesturen om dit te laten poetsen (dat lukt denk ik wel) of anders laten spuiten...
Vraag is nu: Wat raden jullie aan? Iemand een goede poetscentrale (redelijk in de buurt van Den Haag) en suggesties wat ik zelf al kan aandragen bij het bedrijf, hoe ik het schoongemaakt wil (moet) hebben?
Mocht er een lid zijn die dit kan oplossen (Danny, Marc) die mij een factuur kunnen geven, dan is dat uiteraard ook prima
Ik had het al gezien vorige week, maar het dak van mn auto is helemaal wit gespikkeld met witte verf
Vandaag de schilders aangesproken, en deze waren gelukkig erg meegaand.
Ik heb het hoofdkantoor gebeld en deze werken gelukkig ook goed mee.
Ik moet nu een prijs opgave toesturen om dit te laten poetsen (dat lukt denk ik wel) of anders laten spuiten...
Vraag is nu: Wat raden jullie aan? Iemand een goede poetscentrale (redelijk in de buurt van Den Haag) en suggesties wat ik zelf al kan aandragen bij het bedrijf, hoe ik het schoongemaakt wil (moet) hebben?
Mocht er een lid zijn die dit kan oplossen (Danny, Marc) die mij een factuur kunnen geven, dan is dat uiteraard ook prima
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

Bericht
Peter,
Stuur even een PM naar Sepp, hoorde vrijdagavond dat hij vorige week ook iets vergelijkbaars aan de hand heeft gehad.
Is toen met een of ander reinigingsspul er afgehaald.
Succes
Adriaan
Stuur even een PM naar Sepp, hoorde vrijdagavond dat hij vorige week ook iets vergelijkbaars aan de hand heeft gehad.
Is toen met een of ander reinigingsspul er afgehaald.
Succes
Adriaan
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Yup, ik ga er ook vanuit dat het over de hele auto zit, dus daar zal de prijsopgave dan ook naar zijn 
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
hmm die velgen peter..... met alle respect voor jou PS skills, maar ik denk dat het daarom komt dat ik ze niet heel goed vind staan
maar eens IRL zien ofzo dan... 
klote van die witte verf op je auto... persoonljik zou ik er voor keizen om hem door een proffesioneel bedrijf te laten polijsten.. als je even googled zijn er vast wel wat bedrijven bij jou in de buurt te vinden...
ik denk niet echt dat ik een uitkomst ben, aangezien ik geen factuur maak voor dat soort werkzaamheden...
hahaha
Succes in ieder geval!!
klote van die witte verf op je auto... persoonljik zou ik er voor keizen om hem door een proffesioneel bedrijf te laten polijsten.. als je even googled zijn er vast wel wat bedrijven bij jou in de buurt te vinden...
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Verf is echt een pain in the #ss. Daar sta je zomaar een hele dag op de kleien met de agressiefste klei die er is. Dan moet je vervolgens de "schade" van het kleien weer wegpolijsten.
Ik weet dat A1 Carcleaning in Bunschoten wel ervaring heeft met verfspetters verwijderen (zeg maar dat Frankie van het Alfaforum je gestuurd heeft
).
Ik weet dat A1 Carcleaning in Bunschoten wel ervaring heeft met verfspetters verwijderen (zeg maar dat Frankie van het Alfaforum je gestuurd heeft
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Ik had het inderdaad al gezien afgelopen vrijdag, en er zitten flink wat spikkels op..
erg zonde.
wel mooi dat die gasten prima meewerken!
Hoop dat het goed uitpakt!
erg zonde.
wel mooi dat die gasten prima meewerken!
Hoop dat het goed uitpakt!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat zijn dingen waar je niet vrolijk van wordt ..
Nu maar hopen dat het eruit gaat !
En anders meteen dat dak P.W ipv zwart
Nu maar hopen dat het eruit gaat !
En anders meteen dat dak P.W ipv zwart
Onze sponsors