Een lekkere verse apk en klein probje opgelost
Shag's Pure Silver R53
- GreyCooperS
- Forum Junky
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
hahahah....
Netjes Sjaak dat ie er weer doorheen is gekomen
altijd fijn.
Moeten zeker nog e.e.a. regelen met de maasrit. Bellen wel ff.

Netjes Sjaak dat ie er weer doorheen is gekomen
Moeten zeker nog e.e.a. regelen met de maasrit. Bellen wel ff.
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die ken ik dan weer niet, wel Lord of the Strings en Shaving Ryan's Private's....zmorf schreef:heb die volgens mij al eens gezien in de 18+ versiefrankie schreef:
En voor wat betreft de film, het wordt tijd dat het vervolg getiteld the Brazilian Job, er nu eindelijk eens gaat komen........
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Even wat stof eraf hier..
vandaag ondanks de regen de MINI weer eens grondig gewassen! En aangezien pa ervandoor was met zijn auto heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt.. lekker binnen!

Stilletjes aan het rondkijken naar m'n volgende mod.. denk dat het verlichte 'mini cooper S' instaplijsten gaat worden, deze staan al een tijd op m'n whishlist.. maar damn wat zijn die krengen duur
vandaag ondanks de regen de MINI weer eens grondig gewassen! En aangezien pa ervandoor was met zijn auto heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt.. lekker binnen!

Stilletjes aan het rondkijken naar m'n volgende mod.. denk dat het verlichte 'mini cooper S' instaplijsten gaat worden, deze staan al een tijd op m'n whishlist.. maar damn wat zijn die krengen duur
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee die praktijk zat er voorheen in (vorige bewoners). De wachtkamer/praktijkruimte/kantoorruimte hebben we omgebouwd tot garage/garage/bijkeuken.. kunnen nu 2 auto's achter elkaar in, volledig geïsoleerd (zomers lekker koel, swinters lekker warm) dus een prima stekkie voor de MINI!
(helaas staat bijna altijd de auto van m´n pa binnen though..
) hehe
Thanks!Sven schreef:Hebben jullie nu een verloskundige-praktijk aan huis???
Blijft een gave en hele nette, dikke MINI!![]()
Nee die praktijk zat er voorheen in (vorige bewoners). De wachtkamer/praktijkruimte/kantoorruimte hebben we omgebouwd tot garage/garage/bijkeuken.. kunnen nu 2 auto's achter elkaar in, volledig geïsoleerd (zomers lekker koel, swinters lekker warm) dus een prima stekkie voor de MINI!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors