My Goodness, dat ziet er uit.
Is wel schrikken zeg.
Niet kunnen remmen, en een snelle vlucht-actie. Mazzel dat je er zo van afgekomen bent Uhh ik heb het dus over jouw vege lijf, dus niet over de Mini . Alhoewel hoevaak was je al met je Mini bij dealer geweest? Was het niet iets van 30 keer voor allerlei mankementjes.
Ik hoop in ieder geval deze nachtmerrie nooit mee te maken met m'n Pretty. Succes verder.
Holy Hell! Man dat is een fiks brandje geweest zeg!
Zijn de rolbeugels nou serieus weggesmolten?
Wat gebeurd er nou eigenlijk met een MINI als er zoiets is gebeurd? Gaat dat direct naar een sloperij of eist MINI die dingen terug om te onderzoeken ofzo of....??
Ben erg benieuwd naar de foto's van je GSM. Moet zeggen dat het resultaat van zo'n brandje wel heel erg schokkend is zeg....Ongelofelijk! Waar staat hij nu, kom donderdag in Utrecht en ga vrijdag weer terug??? Dit wil ik eigenlijk wel eens met eigen ogen bekijken....
Hij stond bij Modern Berging, zou worden afgesleept naar een 'total loss' terrein iov leasemij.
Ik ga er toch vanuit dat de leasemij wel wil weten hoe een relatief nieuwe auto zomaar in een lifesize asbak verandert. Ik hoor het wel. Of niet. Weet ik niet.
Kippevel krijg ik ervan!
Hier is de roetschade van TBL niks bij!
Eerst met kunst en vliegwerk jezelf in veiligheid moeten brengen en dan machteloos toe moeten kijken
En ik denk dat we allemaal nu denken dat kan mij ook gebeuren!
Alleen voor het idee gaat de Ajax blusser van 2 kg maar weer snel achterin, stond juis na
mijn ervaringen hier boven in de gangkast.
Sterkte, succes en hopelijk valt er iets te zeggen over de oorzaak, maar dat is meer voor de anderen,
jij hebt de MINI er niet mee terug.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Doet pijn aan mijn ogen! Ik ben een fervent vuurtjestoker, maar niet in combinatie van 'n veel te mooie auto!! Echt zonde! Ben benieuwd hoe het afloopt en wat de oorzaak is. Sterkte!
Samen met een Cooper S Works is een Audi S3 naar mijn mening zeker de meest begerenswaardige hatchback die er te koop is, dus dat zou wel een hele goede keus zijn.
Krijg er de rillingen van van die foto's
Heel veel sterke, zoiets mag toch gewoon niet gebeuren. Zag op de link naar the Motoringfile dat de meeste gered zijn met een brandblusser.. toch maar eens eentje aanschaffen