Martiio's R50 - Verkocht!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja inderdaad, opzich als die facelift goed onderhouden is, gaat ie nog wel een paar ton mee denk ik... (volgens mij heeft de TBL ook al een respectabele kilometerstand behaald)
haha ja volgens mij heb jij zat dikke plannen er voor...

haha ja volgens mij heb jij zat dikke plannen er voor...

- Martiio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ff een anti climax haha... auto zag er top uit! donker interieur (zelfs hemel) wel paar gebruikers krasjes maar is uit 2005 dus hoort erbij... maar toen kwam het inruilen van m'n cooper... niet echt het bedrag waar ik op gehoopt had... 6k... is dat realistisch?! heb namelijk geen flauw idee
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik sprak gister een gozer die een 2006 Cooper S te koop heeft staan op MP. Zal de auto eens opzoeken.
Auto is van zijn moeder geweest en die rijdt inmiddels met een Fiat 500 rond en hij zou de MINI wel "ff" prive verkopen.
Wellicht is dat een interessante auto!
Auto is van zijn moeder geweest en die rijdt inmiddels met een Fiat 500 rond en hij zou de MINI wel "ff" prive verkopen.
Wellicht is dat een interessante auto!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mooie bak!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je hem niet 1,2,3 kwijtraken kun je evt kijken op autorola.nl
Je zult waarschijnlijk niet de hoofdprijs krijgen. Als het hoogste bod nog te laag is, gaat autorola onderhandelen. Je hoeft geen deal te maken als het te laag is
Maar aan de andere kant, dan is ie wel weg.....
Je zult waarschijnlijk niet de hoofdprijs krijgen. Als het hoogste bod nog te laag is, gaat autorola onderhandelen. Je hoeft geen deal te maken als het te laag is

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verwacht idd niet de hoofdprijs, staat er om bekend dat er daar laag geboden wordt in de hoop een koopjuh te krijgen. Voornamelijk autohandelaartjuhs.. Maar niet geschoten is altijd mis he?
Sven schreef:Mocht je hem niet 1,2,3 kwijtraken kun je evt kijken op autorola.nl
Je zult waarschijnlijk niet de hoofdprijs krijgen. Als het hoogste bod nog te laag is, gaat autorola onderhandelen. Je hoeft geen deal te maken als het te laag is![]()
Verwacht idd niet de hoofdprijs, staat er om bekend dat er daar laag geboden wordt in de hoop een koopjuh te krijgen. Voornamelijk autohandelaartjuhs.. Maar niet geschoten is altijd mis he?
Onze sponsors