Mijn oude Cooper S, m'n vader z'n BMW M5 en de Range Rover Sport TDV6 HSE van m'n moeder.
Wéér mijn oude Cooper S, de Porsche GT3 van m'n pa en ook zijn BMW M5 weer.
Zodra mijn nieuwe MINI er is, zal ik ze alle vier eens op een foto proberen te krijgen. Ook gaat mijn zusje binnenkort autorijden, ze is aan het kijken voor een Cooper S.
Momenteel rijden we nu nog met een s60 2.4 D rond:
Maar vanaf begin februari staat er een nieuwe volvo bij ons op de stoep en wel deze:
en dan in het zilver met zwart half lederen bekledingn en 18 inch velgen zoals op de foto. Dit is dan een 2.4i benzine geworden met 170 pk. Dus als het mooi weer is krijgt mijn bolletje ook lekker de zon te zien
Verder hebben we dan nog mijn mini op de stoep staan. Tevens is mijn moeder zich op internet al wat aan het orienteren naar een wagentje voor der eigen. Dus ben benieuwd.
Heb sinds kort een mini cooper zoals jullie weten... Voorheen heb ik een hoop auto's gehad..
klein voorbeeldjes..
5x coupe fiat.. (3x 20v turbo plussen 1x16v turbo en 1x 16v)
2x lancia delta HF integrale 8v en 16v
1x clio ex cup racer
1x golf 4 tdi 150pk
en nog wat dingen die niet heeeeeeeel erg boeiend zijn.. dit zijn wel de dikste auto's die ik gehad heb..
Op dit moment heb ik een Cooper uit 2003 en een Alfa romeo giulia super
specs:
2.0 twinspark motor erin. volledig opnieuw gebouwd.. rolkooi, 15" OZ ultraleggera velgen grotere remmen, spaghetti spruitstuk, speciale ophanging etc etc etc ... pics van het opbouwen : eind resultaat is in zicht.. dus foto's komen nog wel een keer