Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat versta jij niet onder eigen risico??
hahaha
in het mondeling overeengekomen contract is toch echt duidelijk vermeld dat ik je auto ga poetsen geheel op eigen risico, en dat ik geenzins aansprakelijk gesteld kan worden voor eventuele schade ten gevolge van de hierboven vermeldde activiteiten dan wel handelingen. De volledige verantwoordelijkheid ligt dus bij de aanbieder, veelal eigenaar, van het te bewerken object

in het mondeling overeengekomen contract is toch echt duidelijk vermeld dat ik je auto ga poetsen geheel op eigen risico, en dat ik geenzins aansprakelijk gesteld kan worden voor eventuele schade ten gevolge van de hierboven vermeldde activiteiten dan wel handelingen. De volledige verantwoordelijkheid ligt dus bij de aanbieder, veelal eigenaar, van het te bewerken object
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
voor zaken op vrijwillige basis, waar een vrijwilligers-onkostenvergoeding voor verstrekt word niet, in mijn contract dan...... 
hahaha
no worries mate, als jij een beetje leuk mee doet enzo en mij me gang laat gaan met de verbouwingen, dan komt t allemaal wel goed

hahaha
no worries mate, als jij een beetje leuk mee doet enzo en mij me gang laat gaan met de verbouwingen, dan komt t allemaal wel goed

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha wait, and you will see....

^^ zo stond de JCW van Thomas erbij, na het poetsen........

22 is prima, half 9 aanwezig? staat in mn agenda!

^^ zo stond de JCW van Thomas erbij, na het poetsen........

22 is prima, half 9 aanwezig? staat in mn agenda!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha die van jou heeft ook een voorbumper die we uit elkaar kunnen schroeven hoor... 
maar noem je dat vroeg??
ik noem dat uitslapen hoor

maar noem je dat vroeg??

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Sven
oke, overdrijven ben ik goed in, maar door kunnen slapen tot 8 uur tov een wekker om 6:15 vind ik wel een verschill....
@ Martijn, wil je niet zo'n mooie JCW badge??

maar oke, ik zal me best doen mn gereedschap met rust te laten...
en nu stop ik weer ff met die onwijze bullshit in je topic 

@ Martijn, wil je niet zo'n mooie JCW badge??

maar oke, ik zal me best doen mn gereedschap met rust te laten...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors