BigD
Sharing pictures
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Lijkt net of ie gewoon springt ter plaatse
@ Grote D, overdag foto's nemen valt nooit mee. Foto's zijn er redelijk uitgekomen, de ster komt er iedere keer goed uit, maar de felle lucht verpest het n beetje. Heb ik ook altijd, geen idee wat ik daar aan kan veranderen. Wil binnenkort es gaan "experimenteren" met filters en een lenskapje. Es zien of dat wat uithaalt. Wat je wel altijd kan proberen is de schaduwkantjes opzoeken en het volle zonlicht proberen te vermijden, al kan dat soms wel coole effecten opleveren.
x2! Mooie platen maarten, vind de eerste wel lachen eigSven schreef:Eindelijk! D'r komen hier weer prachtige platen voorbij!!![]()
![]()
@ Grote D, overdag foto's nemen valt nooit mee. Foto's zijn er redelijk uitgekomen, de ster komt er iedere keer goed uit, maar de felle lucht verpest het n beetje. Heb ik ook altijd, geen idee wat ik daar aan kan veranderen. Wil binnenkort es gaan "experimenteren" met filters en een lenskapje. Es zien of dat wat uithaalt. Wat je wel altijd kan proberen is de schaduwkantjes opzoeken en het volle zonlicht proberen te vermijden, al kan dat soms wel coole effecten opleveren.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb sinds kort een Canon 1000D met (standaard)Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS lens en Canon EF 50mm f/1.8 II (Plastic Fantastic)
waar ik druk mee aan het oefenen ben.
Alvast een foto die ik ook al geplaatst heb in het huisdieren topic

Ik probeer binnenkort eens wat meer foto's te plaatsen en dan wat te leren van jullie hier allemaal.
Erg mooie foto's voorbij zien komen van jullie. (oa die van die pony, geweldig!)
iemand tips wbt flickr, PhotoBucket of imageshack?? Dan kan je ook foto's posten zonder de Gallery vol te storten??
waar ik druk mee aan het oefenen ben.
Alvast een foto die ik ook al geplaatst heb in het huisdieren topic

Ik probeer binnenkort eens wat meer foto's te plaatsen en dan wat te leren van jullie hier allemaal.
Erg mooie foto's voorbij zien komen van jullie. (oa die van die pony, geweldig!)
iemand tips wbt flickr, PhotoBucket of imageshack?? Dan kan je ook foto's posten zonder de Gallery vol te storten??
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik gebruik photobucket icm met de mobiele app.
Foto schieten met je mobiel en gelijk binnen paar tellen uploaden, img code plakken in forum en klaar...
En vanuit mn macbook fot's inladen in iphoto en gelijkertijd naar photobucket.
Werkt ook goed als je bulk wil uploaden..
Foto schieten met je mobiel en gelijk binnen paar tellen uploaden, img code plakken in forum en klaar...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Photobucket heb ik op mijn android zitten, dus meteen maar even aangemeld. Op de laptop waar de meeste foto's staan ook maar even wat geupload (correct nederlands??)GreyCooperS schreef:Ik gebruik photobucket icm met de mobiele app.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hier nog wat foto's van woensdagochtend, na het 'noodweer'

Verder ben ik wel fan van portretfoto's en zwart-wit, maar heb voor portret nog niet veel slachtoffers op het gezin na, maar zal toch wat posten

Ik hoor graag het commentaar, zodat ik weet wat ik fout of goed doe. Ben nog niet helemaal thuis met alle knoppen nml

Verder ben ik wel fan van portretfoto's en zwart-wit, maar heb voor portret nog niet veel slachtoffers op het gezin na, maar zal toch wat posten

Ik hoor graag het commentaar, zodat ik weet wat ik fout of goed doe. Ben nog niet helemaal thuis met alle knoppen nml
Onze sponsors