To be continued...
Shag's Pure Silver R53
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gister binnengekomen! Kyosho Mini Challenge R53 Red Nose Day!!
Kwam deze tegen op MP en vond 'm in eerste instantie gaaf omdat het - voor zover ik weet - een van de enige door BMW/MINI geleverde R53 miniaturen in 1:18 is.. later bleek deze best uniek te zijn, zijn er wereldwijd maar 1500 van gemaakt (in samenwerking met Red Nose Day, die helpt zieke kinderen). Van elk verkocht exemplaar (bij de dealers toen voor 99,- te koop) ging er 5,- naar deze stichting. Wagentje is super gedetailleerd! Krijgt een mooi plekkie

Kwam deze tegen op MP en vond 'm in eerste instantie gaaf omdat het - voor zover ik weet - een van de enige door BMW/MINI geleverde R53 miniaturen in 1:18 is.. later bleek deze best uniek te zijn, zijn er wereldwijd maar 1500 van gemaakt (in samenwerking met Red Nose Day, die helpt zieke kinderen). Van elk verkocht exemplaar (bij de dealers toen voor 99,- te koop) ging er 5,- naar deze stichting. Wagentje is super gedetailleerd! Krijgt een mooi plekkie

Laatst gewijzigd door Shag op 01 jul 2011, 14:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
wat een gaaf ding Sjaak! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
gaaf man! 
maaruh.. wel karig van BMW/MINI, 5 euro op 100 naar die stichting..
zoveel kost dat ding niet om te maken in Taiwan
desalniettemin en leuke gadget
maaruh.. wel karig van BMW/MINI, 5 euro op 100 naar die stichting..
zoveel kost dat ding niet om te maken in Taiwan
desalniettemin en leuke gadget
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb jij mij toevallig ook een mailtje gestuurd waar je die dingen nog kom bestellen? Anders is het wellicht een andere sjaak geweest
Maar mooie aanwinst heb je daar en je ziet ze inderdaad niet veel meer!
Kyosho en Autoart hebben ook de R53 Cooper S gemaakt in de schaal 1:18 toevallig.
Maar mooie aanwinst heb je daar en je ziet ze inderdaad niet veel meer!
Kyosho en Autoart hebben ook de R53 Cooper S gemaakt in de schaal 1:18 toevallig.
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
C'est moi! Las je mailtje, toen dacht ik: hey das toevallig! Had de link niet gelegd
te gekke collectie heb je zeg! kan ik niet tegenop met m'n collectie van uh.. 3 Mini's
Kwam op je site terecht toen ik aan 't googlen was naar deze, vandaar
@ WJ: 1500x5=7.500.. inderdaad best zuinig, maar toch een mooi gebaar! Taiwanees of niet!
Kwam op je site terecht toen ik aan 't googlen was naar deze, vandaar
@ WJ: 1500x5=7.500.. inderdaad best zuinig, maar toch een mooi gebaar! Taiwanees of niet!
Onze sponsors