heeft imand ervaring met de nieuwe aero kits, die aangeboden worden op marktplaats.
De leverancier komt uit Huissen, gelderland.
Nieuwe aero kits, mini one/cooper & cooper S
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echte aanrader!
Montage is prima zelf te doen.
Re: nieuwe aero kits, mini one/cooper & cooper S
Prima kit!Glenn schreef:heeft imand ervaring met de nieuwe aero kits, die aangeboden worden op marktplaats.
De leverancier komt uit Huissen, gelderland.
Echte aanrader!
Montage is prima zelf te doen.

Save a tree, eat a beaver

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Glenn
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik ben zelf in het bezit van een zwarte one en zo'n setje vind ik gewoon heel mooi.
Maar nu ik alle foto's van fred zijn zwarte one zie, ga ik toch een beetje twijfelen,
hieruit blijkt ook dat je een tamelijk eenvoudige one toch mooi kan maken.
of denken jullie er anders over.
Maar nu ik alle foto's van fred zijn zwarte one zie, ga ik toch een beetje twijfelen,
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo'n aeropakket maakt je mini meteen een stuk dikker. Ik vind het bij een zwarte mini heel erg gaaf staan. Paar dikke velgen er op en je bent klaar. Zelf heb ik ook de aerokit er op zitten en ben er erg tevreden mee. Maar ik zou het zo weer doen! Het is maar net wat voor look je aan je mini mee wilt geven.....
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zit ook te denken om een aero-setje te halen, maar ik vraag me af of er verschil is tussen een setje voor een S en voor een One? Het moet namelijk wel kunnen met m'n S-uitlaat? Kun je bij Jonkers ook alleen de aero-sideskirts halen? Want de gewone bumpers van de facelift One vind ik eigenlijk wel leuk.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Loop dan ff bij 'm binnen! Hij woont iets verderop, tegenover Twan.henkietenk schreef:Ik zit ook te denken om een aero-setje te halen, maar ik vraag me af of er verschil is tussen een setje voor een S en voor een One? Het moet namelijk wel kunnen met m'n S-uitlaat? Kun je bij Jonkers ook alleen de aero-sideskirts halen? Want de gewone bumpers van de facelift One vind ik eigenlijk wel leuk.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 18 jan 2007, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem direct gekocht toen ik hoorde dat Jonker ze had.

Geen dag spijt van gehad!
Ik kan je de Aero set alleen maar aanbevelen.Glenn schreef:Ik ben zelf in het bezit van een zwarte one en zo'n setje vind ik gewoon heel mooi.
Ik heb hem direct gekocht toen ik hoorde dat Jonker ze had.

Geen dag spijt van gehad!

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors