een E30 is echt cool rob lekker cruisen heerlijk denk alleen wat Geo zegt dat je van een 318 toch spijt gaat krijgen al liggen die idd wel goed in de prijs en vaak nog als ze er goed uit zien ook
thnx all voor jullie input Ik ben vandaag wezen kijken bij 2 318's. Eentje uit 91 en eentje uit 92.
Ik heb met die van 91 gereden en dat was een nette auto met bijna 170k gereden. wel een scheurtje in het dak maar reed wel erg goed. Vermogen houdt niet over, maar op zich nu nog niet hinderlijk. Maar ik denk dat een 6 cilinder toch leuker is. Al is het alleen al om het geluid, maar eigenlijk vind ik dat er gewoon een 6 cilinder in hoort.
Die van 92 heb ik alleen kunnen bekijken op de oprit, de eigenaar was helaas niet thuis. Hij was 2 jaar geleden opnieuw gespoten in de originele kleur, maar op de wielkastrand linksachter zat alweer roest. Verder een zeiknat blok en een behoorlijk geleefd interieur met vooral veel kapotte naden. Wel een nieuwe kap vreem genoeg. No go dus...
Dus binnenkort ga ik kijken bij een, op de foto, goed uitziende 325 uit 1989 met 190k op de klok. Kap is volgens verkoper matig, maar auto is verder technisch goed. Ben heel benieuwd.
Ik bekijk net de foto's van die 325 maar het lijkt mij een smackert. Uitlaat hangt totaal anders dan bij die mooie 318. Lijkt wel of er een gedeelte van de carrosserie mist. Of komt dat omdat die 318's net iets andere types zijn? Die hebben al nieuwere achterlichten.
geen probleem hoor Geo mijn maakt het imango niet zo erg veel uit eigenlijk, ik rij waar ik zelf graag in wil rijden dusja maar een E30 heeft wel een hogere nostalgische waarde natuurlijk maar idd Rob er moet een 6 cil in hangen hoor
@Peter: klopt, die 325 is een pre-facelift. Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar volgens mij is de voorbumper van een later type. Ik ga 'm gewoon bekijken. Dan weet ik of het wat is of niet. Ik vind de achterkant van het eerste type juist wel leuk. Lekker puur.
@Danny: helemaal mee eens!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *