NewMINIclub kentekenplaathouders
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij sommige aanbieders kan er wel een kleurenlogo op, maar dat verhoogt de prijs ook weer direct aanzienlijk omdat het meerdere kleuren zijn. Plus dan heb ik het logo nodig in een geschikt formaat.
Voorlopig ben ik uitgegaan van simpelweg de tekst www.NewMINIclub.nl
Voorlopig ben ik uitgegaan van simpelweg de tekst www.NewMINIclub.nl
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat lijkt me niet zo'n probleem, volgens mij is het logo gewoon in eps beschikbaar.frankie schreef:Plus dan heb ik het logo nodig in een geschikt formaat.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaar ook het idee om het via de club te regelen....
Ik heb geen idee hoeveel sponsors binnen brengen en hoeveel de kosten zijn, maar misschien is er wel een x bedrag vrij te maken om dit voor te schieten, om maar iets te noemen. Uiteraard wordt in eerste instantie het grootste gedeelte terugbetaald, maar waarschijnlijk hou je er ook wat over, die worden in de loop van de tijd wel verkocht via het forum... Gewoon goed promoten
Dan blijft er geen individu met dit opgescheept zitten.... Of de prijs ietsje verhogen zodat de inleg met de eerste ronde al is terug verdiend, de rest is een mooie inkomst voor de club
Misschien kunnen de beheerders daar iets meer inzicht in geven? Hoe gaat dat bijvoorbeeld met de kalenders?
Mooiste lijkt mij, iets met MINI logo en/of clublogo, geen idee of dat te realiseren is....
@Frankie
Top initiatief! Je ziet het bij veel meer clubs, heb er ook wel eens aan gedacht, om er zelf eentje te laten maken, maar dit is veel gaver, uniforme houders!
Ik heb geen idee hoeveel sponsors binnen brengen en hoeveel de kosten zijn, maar misschien is er wel een x bedrag vrij te maken om dit voor te schieten, om maar iets te noemen. Uiteraard wordt in eerste instantie het grootste gedeelte terugbetaald, maar waarschijnlijk hou je er ook wat over, die worden in de loop van de tijd wel verkocht via het forum... Gewoon goed promoten

Dan blijft er geen individu met dit opgescheept zitten.... Of de prijs ietsje verhogen zodat de inleg met de eerste ronde al is terug verdiend, de rest is een mooie inkomst voor de club

Misschien kunnen de beheerders daar iets meer inzicht in geven? Hoe gaat dat bijvoorbeeld met de kalenders?
Mooiste lijkt mij, iets met MINI logo en/of clublogo, geen idee of dat te realiseren is....
@Frankie
Top initiatief! Je ziet het bij veel meer clubs, heb er ook wel eens aan gedacht, om er zelf eentje te laten maken, maar dit is veel gaver, uniforme houders!

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan een leverancier van ons eens vragen wat de kosten zouden zijn...
Misschien willen ze wel wat sponsoren: http://www.rijsbergen.nl/
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik kom vrij regelmatig op meetings en kom ook zo nu en dan in Boskoop, dus dan kan ik ze wel bij jou oppikken Frankie!
The Transporter meld zichfrankie schreef: Er is alleen klein praktisch probleempje met de distributie, de houders hebben een nogal lastig formaat voor wat betreft verzending dus is het meteen een pakketje van €6,95. Terwijl de houders zelf misschien maar de helft kosten....

ik kom vrij regelmatig op meetings en kom ook zo nu en dan in Boskoop, dus dan kan ik ze wel bij jou oppikken Frankie!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zitten hier ook om de hoek.peter schreef:Ik kan een leverancier van ons eens vragen wat de kosten zouden zijn...
Onze sponsors