Martiio's R50 - Verkocht!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
toy toy toy Martijn!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Martiio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maatje van me wist er 1 te staan.. zwarte S... en wat hij moest kosten, verder wist ie er niks van..
Wij kijken.. bleek om een S te gaan uit 2003 met nog 20K meer op de teller dan die van mij al heeft... en dan moest er nog 3500 bij... dat bedrag is niet erg maar wil er wel meer op vooruit gaan dan alleen PK winst natuurlijk...
we blijven verder zoeken
heb geen haast! Weer verder mobile.de afstruinen 
Wij kijken.. bleek om een S te gaan uit 2003 met nog 20K meer op de teller dan die van mij al heeft... en dan moest er nog 3500 bij... dat bedrag is niet erg maar wil er wel meer op vooruit gaan dan alleen PK winst natuurlijk...
we blijven verder zoeken

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na wat piepen van mijn kant had ik het al van je gehoord, goed balen! Misschien naast Duitsland ook Zwitserland & België in de gaten houden? De Italiaanse Mini's zijn niet aan te raden, gezien de rijstijl van Italianen en de hoeveelheid schade die de gemiddelde auto daar oploopt 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is de mini van Dick niks voor je?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors