Ik had deze even over het hoofd gezien. Wow!!!MaVaEe schreef:Voor de mensen die mij niet op Facebook hebben:
Gemaakt uit mn slaapkamerraam afgelopen dinsdag avond.

I.D.D WOWWWWWWIvo schreef:Ik had deze even over het hoofd gezien. Wow!!!MaVaEe schreef:Voor de mensen die mij niet op Facebook hebben:
Gemaakt uit mn slaapkamerraam afgelopen dinsdag avond.
Ik heb van MP een Canon 1000D gekocht van december 2009. In de koop zat de 18-55mm lens en de 50 mm 1.8, extraP5ycH0 schreef:Hebben jullie nog camera-model tips voor wie ermee wil beginnen?
Laten we zeggen in de prijsrange tot een 1000 Euro ofzo?
Fred schreef:Doe je de focus manueel of automatisch? Mooie plaatjes maar niet helemaal scherp
Als je naar die foto met die waxinelichtjes kijkt dan komt het echt niet van het verkleinen maar meer omdat het focuspunt voor het onderwerp ligt.ERooks schreef:hmm denk dat het meer een kwestie is van het niet verscherpen na verkleinen. Opzich zit er namelijk in elk beeld wel een focuspunt en zit er geen bewegingsonscherpte in.
Als je ze vergelijkt met wat je allemaal op je site hebt staan zijn ze eigenlijk niet zo heel bijzonder..ERooks schreef: Middagje voor mezelf op pad geweest.
Onze sponsors