De Maxi
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie MINI Kristiaan!
Gewoon veertjes eronder knallen, smopelt gewoon een stuk beter. Denk dat je alleen wel eerder aan 150 euro dan 75 euro moet denken voor montage. Maar voor die paar tientjes zou ik het zeker niet laten.
Enjoy dude!
Gewoon veertjes eronder knallen, smopelt gewoon een stuk beter. Denk dat je alleen wel eerder aan 150 euro dan 75 euro moet denken voor montage. Maar voor die paar tientjes zou ik het zeker niet laten.
Enjoy dude!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Kom je vaak aan het atomium? Dan zullen onze rode MINI's elkaar nog wel ontmoeten 
Jouw MINI ziet er mooi uit! Zeker die velgen! (de kleur vind ik wel wat minder
)
En zoals al gezegd he, doe niet TE veel kosten aan een leasewagen.. Na X jaar is die weg en zijn jouw gekochte onderdelen ook niet zoveel meer waard
.
Wat de wagen nog veel zou veranderen voor weinig geld:
JCW gril,
Rode of zwartglansende spiegelkapjes.
Daarna worden het al hogere kosten zoals verlagen.. of misschien nog de ramen lichtjes tinten, niet te donker
.

Jouw MINI ziet er mooi uit! Zeker die velgen! (de kleur vind ik wel wat minder

En zoals al gezegd he, doe niet TE veel kosten aan een leasewagen.. Na X jaar is die weg en zijn jouw gekochte onderdelen ook niet zoveel meer waard

Wat de wagen nog veel zou veranderen voor weinig geld:
JCW gril,
Rode of zwartglansende spiegelkapjes.
Daarna worden het al hogere kosten zoals verlagen.. of misschien nog de ramen lichtjes tinten, niet te donker

York - Power :: De Rode Raket

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Maar goed, wat je zegt, verschil is niet om over te vallen, dus gewoon doen
nee man, zelfs een schroeset jassen ze er bij Beek in een uur onder..veertjes zijn er zeker in minder dan een uur onder, en met uurtarief van rond de 90,- incl BTW komt je zo wel uit...mushrop schreef:. Denk dat je alleen wel eerder aan 150 euro dan 75 euro moet denken voor montage.
Maar goed, wat je zegt, verschil is niet om over te vallen, dus gewoon doen

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 06 jul 2011, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Coen is een forum lid hier, met de forumnaam Coendek
Hij sleutelt wel eens wat aan Mini's en werkt bij Merwede springs, die verkopen... Juist!
Hem even PM sturen dat je veertjes wil en dan de -4,5 versie.
Hij is of net terug van vakantie of hij komt een deze dagen terug...
Hij sleutelt wel eens wat aan Mini's en werkt bij Merwede springs, die verkopen... Juist!
Hem even PM sturen dat je veertjes wil en dan de -4,5 versie.
Hij is of net terug van vakantie of hij komt een deze dagen terug...
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Hier had ik al schrik voor..
1 forum topic, en voor ik het weet is heel m'n auto getuned! :-D
Maar alvast bedankt! Ben benieuwd naar de exacte prijs en of het niet aan te raden is misschien de -30mm veren te nemen.
Gossie! Ik kijk er al naar uit.
1 forum topic, en voor ik het weet is heel m'n auto getuned! :-D
Maar alvast bedankt! Ben benieuwd naar de exacte prijs en of het niet aan te raden is misschien de -30mm veren te nemen.
Gossie! Ik kijk er al naar uit.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Haha... Zo ben ik ook op het forum terecht gekomen. Voor wat info voor de aankoop. En die grijze hierboven, zit maandje of vier tussen de onderste foto ( toen had ik m net) en de bovenste, toen die aan zn 4e setje wielen toe was...Allemaal aangepraat hier
... Zou je pinpas maar aan je meissie geven

... Zou je pinpas maar aan je meissie geven

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Om nog even te zeuren over de montagekosten, bij Beek is het nog nooit gelukt om binnen het uur mijn schroefset te wisselen. Of laat ik het zo zeggen; de factuur valt altijd hoger uit dan "een uurtje werk".
Veertjes wisselen is nog ietsie meer werk.
Maar feit blijft dat het niet veel kost om ze eronder te zetten.

Maar feit blijft dat het niet veel kost om ze eronder te zetten.
MINI Dubman '07 PureSilver

- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Onze sponsors