mij ook, laatst dat ie bij mij was ff straatje keren.....Shag schreef:en mij hoelang het erop blijft![]()
![]()
![]()
stoepjes enzo
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik heb nog nooit zoveel medelijden gehad met een stukkie plastic....
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wie mooi wil zijn,moet,pijnlijde
mini cabrio schreef:mij ook, laatst dat ie bij mij was ff straatje keren.....Shag schreef:en mij hoelang het erop blijft![]()
![]()
![]()
stoepjes enzo![]()
ik heb nog nooit zoveel medelijden gehad met een stukkie plastic....
Wie mooi wil zijn,moet,pijnlijde
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het gewicht van mark.........P5ycH0 schreef:Sjemig, door al dat ge-jibberjabber van de dames kan ik niet ontdekken wie er medelijden heeft met welk stukje plastic en wat de oorzaak daarvan is.....![]()
![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
oe dan vlaai ik er heen.........GreyCooperS schreef:![]()
tot zo..ik ga zo vlaai halen

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo dat was me het dagje wel we begonnen met het demonteren van alle slangen en kleppendeksel motorsteun enz enz er schoot mij te binnen dat ik ergens achterin nog een nieuwe steun had die erop moest ojah nou rechter wiel eraf en GO.
auto op de brug

rechter wiel eraf voor de steunbout

en toen de kleppendeksel

Dave had de tuimellaars gedemonteerd waarop Sam later op de dag zei ja hoe ga je die nokkas los maken dan joh. Dus sam alles weer terug geschroefd en los maken die nokkas.
PIJNLIJK KAN IK JE ZEGGEN HOE DIE MET EENHAMMER DAAR STOND TE MEPPEN
Toen hij eenmaal loswas alle tuimellaars er weer af en nokkasje kon er zo uit en toen de schrick erin

Sam druk bezig methet terug schroeven van de tuimelaars en het was nog even een werkje om de schrick goed op de plaats te krijgen van dhet tandwiel maar het is gelukt

Het oude vertrouwde nokkasje zag er perfect uit

Gis heeft nog even de software aangepast op de GP voor het rijden en loopt als een trein
Aan het einde nog even een stukje geblaast met Dave (stukje)
daar merkte je meteen hoe agressief die schrick wel niet is gelijjk rammen eeeeeen grooooot feest
Kortom ben tevreden met de nokkas ende kudo's gaan uit naar demannen die hebben gehoplpen SAM dankje man je heb me l;aten zweten en dave dank je voor de hulp en BEEK thx voor de ruimte en peter dank je voor de goede organisatie
auto op de brug

rechter wiel eraf voor de steunbout

en toen de kleppendeksel

Dave had de tuimellaars gedemonteerd waarop Sam later op de dag zei ja hoe ga je die nokkas los maken dan joh. Dus sam alles weer terug geschroefd en los maken die nokkas.
PIJNLIJK KAN IK JE ZEGGEN HOE DIE MET EENHAMMER DAAR STOND TE MEPPEN
Toen hij eenmaal loswas alle tuimellaars er weer af en nokkasje kon er zo uit en toen de schrick erin

Sam druk bezig methet terug schroeven van de tuimelaars en het was nog even een werkje om de schrick goed op de plaats te krijgen van dhet tandwiel maar het is gelukt

Het oude vertrouwde nokkasje zag er perfect uit

Gis heeft nog even de software aangepast op de GP voor het rijden en loopt als een trein
Aan het einde nog even een stukje geblaast met Dave (stukje)
daar merkte je meteen hoe agressief die schrick wel niet is gelijjk rammen eeeeeen grooooot feest
Kortom ben tevreden met de nokkas ende kudo's gaan uit naar demannen die hebben gehoplpen SAM dankje man je heb me l;aten zweten en dave dank je voor de hulp en BEEK thx voor de ruimte en peter dank je voor de goede organisatie

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors