Op naar de volgende mod, net overgenomen van Ossie
Afterparty Beek rollenbankdag!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
..jajaja...maar niet helemaal onterecht, want ik stond idd weer te kloten..gelukkig een hulpvaardig forum en met verenigde krachten mn folie, ringen, xenons, scuttles, zwarte deurgreep covers en gele S'jes (wie hadden m al gespot) kunnen plaatsen...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
En Willem,
Onwijs bedankt voor je hulp kerel...je hebt echt het meeste gedaan vandaag. Helemaal top
Laat me maar ff weten waar je die H8 een beetje leuk kunt bestellen
Onwijs bedankt voor je hulp kerel...je hebt echt het meeste gedaan vandaag. Helemaal top
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn dank is groot voor beide Hansen: Mr Bubbels en hans4mini 
Ook Daveke, Adriaan en Willem bedankt.
Klaas moet ik een stapel muntjes over gaan maken en had ik al uitgebreid bedankt, dus hier niet nog eens
Ik heb geen enkele foto gemaakt uiteindelijk, misschien achteraf gezien jammer, maar ik heb me kostelijk vermaakt. Okay die Cravenspeed CAI is echt een b*tch om te plaatsen, maar hij zit! De PlayMini uitlaat was een stuk eenvoudiger gelukkig! 193,beetje pk en nagenoeg constante 225Nm: ook top!
De vrouw is gelukkig met het geluid en het vermogen, dus ik zie een goed weekeinde tegemoet hoop ik zo
Allen: thanks en hopelijk doen we er nog 1-2 dit jaar! Ik ben er iig bij
Ook Daveke, Adriaan en Willem bedankt.
Klaas moet ik een stapel muntjes over gaan maken en had ik al uitgebreid bedankt, dus hier niet nog eens
Ik heb geen enkele foto gemaakt uiteindelijk, misschien achteraf gezien jammer, maar ik heb me kostelijk vermaakt. Okay die Cravenspeed CAI is echt een b*tch om te plaatsen, maar hij zit! De PlayMini uitlaat was een stuk eenvoudiger gelukkig! 193,beetje pk en nagenoeg constante 225Nm: ook top!
De vrouw is gelukkig met het geluid en het vermogen, dus ik zie een goed weekeinde tegemoet hoop ik zo
Allen: thanks en hopelijk doen we er nog 1-2 dit jaar! Ik ben er iig bij
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
doe het graag
had net een linkje van Jan gekregen, dus ff kijken want er stond iets bij met Xenon, maar dat heb ik niet (Jan ook niet in z'n mistlichten....) dus ik ben ff confused
no problemo man!GreyCooperS schreef:En Willem,
Onwijs bedankt voor je hulp kerel...je hebt echt het meeste gedaan vandaag. Helemaal top![]()
doe het graag
had net een linkje van Jan gekregen, dus ff kijken want er stond iets bij met Xenon, maar dat heb ik niet (Jan ook niet in z'n mistlichten....) dus ik ben ff confused
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het was vandaag zeker weer een mooie dag.
Peter en WJ, goed georganiseerd en Beek bedankt weer voor de gastvrijheid en de koffie
.
Voor een "standaard" S is 190pk niet verkeerd
dus was aangenaam verrast.
Tot de volgende keer allen!
Peter en WJ, goed georganiseerd en Beek bedankt weer voor de gastvrijheid en de koffie
Voor een "standaard" S is 190pk niet verkeerd
Tot de volgende keer allen!
- mrbubbels
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
beek
Inderdaad weer een top dag ondanks dat ik niks te sleutelen had toch nog smerige handen gekregen, ook mrbubbels heeft een oppepper gekregen van Ghisbert (hij blijft maar lachen hé) en voor deret weer een top dag, bedankt allemaal voor de gezelligheid en tot morgen bij De Swetterhage
run.
Hans
Hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Een Countryman op de bank? All4? Ik kan me iets herinneren dat dat bij iemand hier op het forum niet goed bekomen is..
Ik heb het vrij laat gemaakt gisteren dus ik had er geen zin in om vroeg op te staan en tot DH te rijden, sorry gasten
Het lijkt me thans weer een hele gezellige boel te zijn geweest
Ik heb het vrij laat gemaakt gisteren dus ik had er geen zin in om vroeg op te staan en tot DH te rijden, sorry gasten
Het lijkt me thans weer een hele gezellige boel te zijn geweest
Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 11 jul 2011, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors