NewMINIclub kentekenplaathouders
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Frankie,
Als je er nog over hebt is het misschien een idee om deze op 14 augustus te verkopen.
Dan is er een treffen in Assen en dan wil men daar in een stand wat miniclub spullen aanbieden.
Annet
Als je er nog over hebt is het misschien een idee om deze op 14 augustus te verkopen.
Dan is er een treffen in Assen en dan wil men daar in een stand wat miniclub spullen aanbieden.
Annet

- sandderr53
- 4 op een rij!

- Mister Mario
- One wheel wonder

Bericht
Ikke ook, kan het nog..............sandderr53 schreef:zo... dit topic ff compleet gemist, ik heb ook wel interesse!
Keep it MINI to Impress
- Mister Mario
- One wheel wonder

Bericht
PS
Moeten maar nog effe kijken hoe we ze in Emmen krijgen.......
Hey hey, voor mij graag 2 stuksfrankie schreef:Geef even aan of jullie 1 of 2 exemplaren willen.
PS
Moeten maar nog effe kijken hoe we ze in Emmen krijgen.......
Keep it MINI to Impress
- sandderr53
- 4 op een rij!

Bericht
Ey Frank, voor mij graag 2 stuks. Als je mij een pm stuurt maak ik het geld gelijk over! Ben regelmatig in Gouda/Boskoop/Waddinxveen dus kan ze evt wel oppikken en anders bij een meet, komt sowieso goed.

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Indien nodig kan ik ze ook wel voor je meenemen als ik ze ga halen. Woon tegen de grens van Barendrecht aan, dus is dan een thuiswedstrijdje voor je (of we doen weer een Mac Charlois meet)
sandderr53 schreef:Ey Frank, voor mij graag 2 stuks. Als je mij een pm stuurt maak ik het geld gelijk over! Ben regelmatig in Gouda/Boskoop/Waddinxveen dus kan ze evt wel oppikken en anders bij een meet, komt sowieso goed.
Indien nodig kan ik ze ook wel voor je meenemen als ik ze ga halen. Woon tegen de grens van Barendrecht aan, dus is dan een thuiswedstrijdje voor je (of we doen weer een Mac Charlois meet)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
shame on you!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors