Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jul 2011, 22:40

nee das waar :D hahaha
maar de 22e ben je wel een hele dag bij mij om je wagen te poetsen hea... :lol:
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jul 2011, 22:43

Das maar 1 dag, geen 2x 365 dagen :P
En neem wel gewoon mn oordopjes mee, hoor ik je toch niet meer :roll:
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 21:05

Kleine update;

Lakschade
Helaas vond iemand het nodig, terwijl ik bij m'n auto sta, het nodig om m'n Mini wat verder naar achteren te douwen waardoor m'n bumper krassen vertoont. Dit is nu in behandeling bij de verzekeringsmaatschappij (schade rapport reeds opgemaakt), maar omdat meneer in kwestie moeilijk doet laat ik hem pas spuiten wanneer het verhaalt is..

Diamond Brite-lakverzegeling
Via Groupon heb ik een complete autowasbeurt met impreneerlaag en Diamond Brite-lakverzegeling op de kop kunnen tikken. Deze laat ik uit voeren zodra de voorbumper herstelt is.

Toekomst
Na een hoop gezeur van Peter en Mark aan te hebben gehoord ben ik toch overstag. De Mini zal naar beneden gaan d.m.v. een schroefset. Denk dat dit 3 a 4 cm gaat worden, maar dat moet ik nog even bekijken. Heb verder ook nog geen idee welke set ik nou het beste kan nemen, dus als iemand een idee heeft, please tell me!! :mrgreen:

Verder zal er een JCW stuur met alcantara erin gaan komen. Zag dit afgelopen zaterdag in een aantal Mini's bij Beek, en ze zijn echt focking geil om te zien :roll: Hopelijk kan ik er 1 op de kop tikken met MF en airbag (gezien ik nu 2-spaaks Park Lane stuurtje heb).
GreyCooperS
Forum Junky

12 jul 2011, 21:22

:lol: ...kijk, mensen klagen wel over je, maar je leert snel :mrgreen:

Maar een schroefset op -3 :{

En merk, tja, ik zeg Cobra, KW V2, Eibach...allemaal redelijk vergelijkbaar. Ligt ook beetje aan budget en wat je wil...voor de instap cobra, zonder instelbare demping ben je rond de 400-500 kwijt vermoed ik..ff een PM aan Coen wagen...

En stuurtje...sweet 8)

Je bent goed bezig kerel!

Hoop dat je verzekering snel eea regelt...tik dan gelijk ff ergens een aero bumpertje op de kop, als die toch gratis gespoten word... :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 22:00

Balen van die lakschade man!! :| hopen dat dat voor de 22e gefixed is, dan is ie helemaal strak als we klaar zijn 8)
of is de poetsbeurt niet meer nodig nu je bij de concurrent je auto gaat laten verprutsen?? :P haha

Goddank luister je naar mij en peter, verstandig inzicht kerel :icon_top:

en zo'n stuur is onwijs gaaf... alleen zonde dat je de airbag nog niet heb, dat zijn de dure grapjes namelijk :(
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 22:50

@Peter
Alleen jij en Mark zijn de klagers hoor :lol:

En ik weet, jij vind 3 cm niets, maar het moet voor mij wel leuk blijven met die drempels hier in mn wijk en bij m'n werk.
Denk ook niet dat een basis setje wenselijk is, had zelf al ff gekeken naar een KW V2 setje..

Die bumper is misschien wel een goed idee als ik deze ergens voor een schappelijk prijsjuh op de kop kan tikken :D

@Mark
Ben bang dat het niet gaat lukken voor die 22e.. Verzekeringsmaatschappijen zijn nooit zo snel met de afhandeling van schade's.. Maar met jouw poetskunsten moet je vast wel een deel weg kunnen krijgen :wink:

Het verzegelen zal denk pas in de herfst gaan plaats vinden, is die goed beschermt voor de winter :roll:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 22:56

:lol: toch wel leuk dat alleen peter en ik je over hebben kunnen halen... heb je nog geluk mee trouwens, normaal is het zo'n beetje 75% van de club... :P
haha je verlangt nu van mij dat ik je voorbumper ga op poetsen, en wellicht herstellen terwijl je em laat over spuiten? ben gekke henkie niet... :P hahaha maar we zien wel ff man, komt goed...
ik las net in Rianne dr topic dat ze helaas dr aero kit zal gaan verkopen... wellicht iets voor jou? kan je die S achterbumper tzt ruilen voor die van een cooper model / verkopen...
heb je meteen de hele boel te pakken ;) :D
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 22:58

In al die tijd dat je lult had je al die cobra eronder kunnen hebben en ook al een.stuur ........
burn rubber not your soul

Afbeelding
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 23:03

@Mark
We maken er gewoon een gezellig poetsdag van, die voorbumper kan me dan wel gestolen worden.. Komt wel goed gozert :icon_top:
Ik zag het ook idd in haar topic, dus zal haar ff PM-en en als het qua prijs beetjuh haalbaar is voor me, zal ik die graag willen overnemen :mrgreen:

@Franklyn
We sch**ten niet allemaal geld he.. Moet ook gewoon sparen voor alles wat ik wil doen :p
En je kent me nou toch wel beetjuh? Ik LAAT alles doen voor me :lol:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 23:07

Ik spaar ook :lol:

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jul 2011, 23:15

franklyn85 schreef:In al die tijd dat je lult had je al die cobra eronder kunnen hebben en ook al een.stuur ........
Had jij niet ook nog een diffuser van martin liggen, die eigenlijk ook al lang onder je wagen had moeten zitten ? :P

@martijn, i know, gaat helemaal goed komen man.... bedenk me net 1 probleem..... de buren hebben de caravan voor de deur staan, en dat ding neemt nogal wat ruimte onder de carpoort jn.... ze gaan de 24e pas weg.... word dus wel hopen op mooi weer, of creatief met kleine ruimtes..... :lol: :mrgreen: Haha gaat ook goed komen :D
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 08:38

mini cabrio schreef:
franklyn85 schreef:In al die tijd dat je lult had je al die cobra eronder kunnen hebben en ook al een.stuur ........
Had jij niet ook nog een diffuser van martin liggen, die eigenlijk ook al lang onder je wagen had moeten zitten ? :P

@martijn, i know, gaat helemaal goed komen man.... bedenk me net 1 probleem..... de buren hebben de caravan voor de deur staan, en dat ding neemt nogal wat ruimte onder de carpoort jn.... ze gaan de 24e pas weg.... word dus wel hopen op mooi weer, of creatief met kleine ruimtes..... :lol: :mrgreen: Haha gaat ook goed komen :D

Sorry mark gaat niet passen

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 09:11

je diffuser gaat niet passen?? :( of bedoel je mijn actie 'creatief met kleine ruimtes' ?? :
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 09:24

mini cabrio schreef:je diffuser gaat niet passen?? :( of bedoel je mijn actie 'creatief met kleine ruimtes' ?? :
De diff gaat niet passen LOL :cry:

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2011, 09:27

balluhh :(

Terug naar “Show your ride”