Detroid Tuned Bypass Valve

Geschikt voor:
R53 S 2002-2006
Cabrio S 2004-2008
Deze klep sluit beter en er gaat een iets strakkere veer in, zodat de klep eerder sluit en je dus bij een lagere gaspedaalstand al wat meer compressordruk hebt. Hierdoor kan wel je verbruik omhoog gaan.
Ik heb eens rondgevraagd voor de Bypass Valve en we kunnen een kleine korting krijgen. Tevens besparen we op de verzendkosten als we er meerdere laten komen.
Korting bedraagt 8% op de 126,95 US$ (kleine 90,- eur afhankelijk van de koers)
Prijs wordt dan 116,80 US$ (kleine 83,- eur)
Hier komen dan wel verzendkosten bij, die gedeeld zullen worden door het aantal deelnemers. Voor 1 stuk zijn de goedkoopste verzendkosten 18 US$, dus wordt mss iets meer als er meerdere verstuurd moeten worden, maar dat zal de wereld niet kosten.
zoals Frankie hieronder terecht opmerkt, er kunnen nog douane kosten bijkomen en ev importkosten. Deze weet ik zo niet uit het hoofd. Kans is ook dat het zo door mag...houdt hier dus rekening mee. Kosten zullen ook over de deelnemers verdeeld worden
Er zijn geen minimale aantallen, deze korting is voor de drie mensen die er al 1 willen. Mochten er nu veel meer liefhebbers zijn, kan ik mss nog eens onderhandelen, maar de kans is klein.
Zal deze een weekje of zo laten lopen, kijken wie er allemaal mee wil doen

1. Peter
2. Daveke
3. GreyCooperS