Hoe is de boete voor geluidsoverlast?
iDD
Huisje "Wint" Center Parks
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeah sureiDarkDesign schreef:Voor diegene die het nog niet wisten. Mijn echte naam is Rein en ik ben over het algemeen een hele 'nette' jongen.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is de bedoeling overdag te feesten en 's nachts iedereen met rust te laten, je ogen dicht te doen en te slapen!
Neem je tentje voor de zekerheid maar mee, want als ik last van je heb zet ik je buiten!iDarkDesign schreef:Hoe is de boete voor geluidsoverlast?
iDD

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Omdat de kroegen in zandvoort al vroeg dicht gaan en we toch ergens door moeten kunnen feesten!!
iDD...... gaat ook met een kater het circuit op
iDD...... gaat ook met een kater het circuit op
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Trouwens... wie zorgt voor de schep? kunnen we een snelle doorgang naar de baan regelen. Anders moeten we omlopen (of in de langste MINI-file van Nederland)
Begin jij alvast met graven, Rein?

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zorg gewoon dat mijn MINI een eigen pronk plekje op het terrein krijgt. Zo tussen die van Berthil en die van Maaij in ofzo. De Newminiclub showstand.
iDD
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind het niet erg om stukkie te rijden hoor van slaapplek naar Event, had van mij best 15 km tussen mogen zittenArjan schreef:Trouwens... wie zorgt voor de schep? kunnen we een snelle doorgang naar de baan regelen. Anders moeten we omlopen (of in de langste MINI-file van Nederland)![]()

Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”
Onze sponsors