Hallo allemaal!
Hierbij wil ik graag mijzelf en mijn nieuwe aanwinst aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Peter, 27 jaar en een originele Groninger. Na een lange studie (LTS, MTS, HTS, TU) hoop ik in September dit jaar te promoveren in de Chemische Technologie in Engeland. Ik heb in November vorig jaar een baan aangeboden gekregen in Nederland en ben in maart dit jaar ook gestart met "echt" werken, een raakvlak met mijn voorganger in dit Forum Topic.
Ik ben een grote liefhebber van techniek in het algemeen, sleutelen en snelle auto's en motoren.
Ik was op zoek naar een andere auto met karakter, betrouwbaar en geen tweede hypotheek.
Na erg lang zoeken, praktiseren en veel automerken stuitte ik afgelopen week op een MINI Cooper S JCW GP: Oh dear!!
Ze is Nederlandse, Deel I in 2009 en heeft 5000 km op de teller. In nieuwstaat. De proefrit nader verklaren is denk ik overbodig, maar ik was verkocht. Na wat handelen heb ik haar kunnen kopen en haal haar a.s. week op.
Ik hoop velen van jullie te mogen ontmoeten op meetings of anderzijds, en interesses, ervaringen en kennis te delen! Vind het fantastisch dat er zoveel enthousiaste MINI eigenaren in Nederland rondrijden.
Mocht je rondrijden in de omgeving Nieuwkoop, Bodegraven, Alphen, Zoetermeer of Delft, zwaai of knipper even! Ook ben ik regelmatig in Zuidwest Groningen te vinden.
Hopelijk tot snel.
Vriendelijke groeten,
Peter, alias GPM.
Peter en GP, aangenaam!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom op t forum!
Zet de auto zodra je m hebt op een leuke plek, fix wat leuke fotootjes en show ze hier of in de show your ride
Tot meets!
Zet de auto zodra je m hebt op een leuke plek, fix wat leuke fotootjes en show ze hier of in de show your ride

Tot meets!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Peter, veel plezier met de GP.
ik ga je spotten !!! Groeten uit de regio Delft.

ik ga je spotten !!! Groeten uit de regio Delft.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd en welkomben benieuwd naar je GP en 5000km dat is echt niet veel maar hoe kan deel 1 nou 2009 zijn is ie geimporteerd zezijn allemaal omstreeks 2006 2007 verkocht
toch
desal niet te min you bought yourself an animal....
ojah b.t.w waths your roofnumber

desal niet te min you bought yourself an animal....

ojah b.t.w waths your roofnumber
burn rubber not your soul

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
wel verkocht, maar dat zegt niet dat hij toen op NL kenteken is gezet. Waarschijnlijk wel in de dealershowroom gestaan, mede gelet op kilometerstand. ? Dealers hoeven hun nieuwe "voorraad" auto's niet gelijk op kenteken te zetten, volgens mij mag dat wel 18 maanden wachten of zo.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 16 jul 2011, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja daarhad ik niet aan gedacht dan ken ook natuurlijk.....thx marcelMarcel Always Open schreef:wel verkocht, maar dat zegt niet dat hij toen op NL kenteken is gezet. Waarschijnlijk wel in de dealershowroom gestaan, mede gelet op kilometerstand. ?
burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
Veel plezier hier op het forum
altijd leuk een GP
succes nog even met wachten en veel plezier ermee als je em heb. we gaan je vast wel een keer zien tijdens een rit / meeting 
Groet,
Mark
Veel plezier hier op het forum

altijd leuk een GP

Groet,
Mark
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moi Peter,
Welkom hier op deze site
Alweer een Groninger er bij