Het was alweer even geleden dat er iets nieuws aan de Mini is toegevoegd, maar vandaag weer een klusdag ingepland.
Gisteren een ritje naar Amstelveen gemaakt en bij Rob wat spulletjes over genomen!
@Rob en Rosalie, bedankt voor de gastvrijheid bij jullie thuis , vond het gezellig om jullie gesproken te hebben!
Hieronder maar even het resultaat van dat ritje en de klusdag:
Ik heb van Rob de spacers over genomen die onder de clubman zaten (dus eigenlijk van Rosalie )
2x 12mm en 2x 16mm, ik heb de 12 aan de voorkant gemonteerd en de 16 aan de achterkant.
voor:
Na:
verder meteen maar even de cooper s tankdop opnieuw geplaatst en nu goed.
verder heb ik nog wat badges en badgesholders over genomen en Rob gaf me een oude jcw grille mee om te kijken of dat wat zou zijn.
Nu ben ik daar wel fan van, maar m'n vriendin niet zo, dus die gaat binnenkort weer retour naar Rob.
wel dat je die mee gaf, jammer dat t vrouwtje er anders over dacht
Al met al 2 geslaagde dagen en weer wat kluservaring erbij.
Heb jij nog steeds die chrome lamellen in je grille zitten?? mijn moeder was het er ook niet mee eens, gewoon gemonteerd en 3 weekjes laten wennen.... toen was t goed
@Mark
Nog steeds de chromen lamellen, Jacqueline was er resoluut over. (dus voorlopig nog maar even niet )
@Sjaak
Ik heb eerst de 12mm erop gezet en die zaten al lekker op de rand, dus ik was huiverig over hoe de 16mm eruit kwam te zien, maar ben zeer tevreden over het resultaat.